• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ongevraagd van FP60 naar 24 Mbit/s gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
2.082
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
zal het nog gekker maken
wat me vandaag is overkomen had 60Mb / 6Mb up
vanavond opeens me internet weg dacht wat is dit nouw duurde maar 5 tellen
dus ik gelijk maar speedtes doen alles ging zo langzaam
kom ik niet boven de 24Mb uit upload 1,4Mb dus ja bellen naar upc
meneer u heb zelf vandaag naar ons gebeld dat u terug wilden naar 24Mb ?????
ik zij hoe komen jullie daar na bij ben niet eens thuis geweest meneer misschien iemand anders nee ik gelijk jullie kunnen toch wel zien of ik het ben of vragen jullie niet eens naar iemand ze klant nummer ja sorry u heb toch echt gebeld ik nee laat dan maar eens bewijs zien dat ik heb gebeld
dat konden ze niet dus hopa naar andere afdeling door verbonden ook daar heel gespreek meegehad ik zij al heb niet gebeld sorry meneer we gaan het voor u in orde maken u krijg gewoon weer 60 6 ja bedankt
maar ja daar kom het dus weer moet maar 48 uur geduld hebben dan zetten ze me weer om naar fiber wat een aanfluiting is dit weer voor upc zomaar de knop omdraaien een zeggen u heb zelf gebeld >:( >:(
 
wie vindt dit normaal dat ze je zomaar terug kunnen zetten terwijl je niet eens gebeld heb
en maar 48 uur moet wachten om hun fout weer goed tekrijgen
ze kunnen toch ook zomaar de knop omzetten van 60/6 naar 24/2
wat moet ik doen om dit sneller telaten verlopen
 
ik kan het je nog VEEL gekker vertellen: Mij sloten ze af,omdat er een spookbrief was verschenen waarin werd gemeld dat "ik " per direct afgesloten wilde worden wegens wettelijke bepalingen.Niet ondertekend,niet gesigneerd NADA..maar wel gebeurd,middenin het ontvangen van mijn mail.Toen nog op de chello.nl extensie.gezellig,heeft me een paar uur aan de ff-ing helpdesk gekost en er werd vanalles beloofd en niets gedaan (tenminste..ìk merkte er niets van,op de DL-snelheid van ...0.035 Mb/s na dan).Na 4 maal bellen op 1 dag had ik eindelijk iemand die net een tandje harder kon en wilde lopen voor me en me ook daadwerkelijk aansloot ( zijn naam staat in mijn geheugen gegrifd,zijn bak-bier die ik em beloofd had is inmiddels opgezopen door mijn zwager,maar euh..komt ie alsnog langs koop ik er nog 1 vooor em)
Hoe lang het duurde eer ik weer lekker op het internet zat?Wat dacht je van 7 hele dagen?!
 
Hoe lang het duurde eer ik weer lekker op het internet zat?Wat dacht je van 7 hele dagen?!

ja maar is toch niet normaal had gewoon 60/6 ze gooien me vandaag naar 24Mb omdat ik gebeld had zeggen ze morgen nog maar eens bellen ga echt geen 48 uur wachten
het is voor hun heel makkelijk bootfile sturen van 60/6
ken ook wel knopje drukken dat heet terug halen van de giro dacht tot 65 dagen ken ik terug laten storten

ze konden niet eens bewijzen dat ik het wel was normaal neem upc als je wat anders neem het op
 
het kan idd redelijk snel geregeld worden,al weet ik dat het niet "alleen maar een knopje" is.Als er een case voor is gemaakt vraag dan het nummer op,kun je bij een volgend-en-daaropvolgend gesprek lekker doorzagen en doorzeuren naar een DerdeLijn-er.
 
weer gebeld ze hebben alles doorgevoerd maar ze geven geen case nummer
maar als het goed is dan gaan ze binnen 24 uur me snelhied weer opvoeren naar de 60/6
dus me oude pakket weer
jammer dat er zoveel fout ken gaan bij upc
dus als iemand bel die beetje weet waar hij over praat dan zetten hun je zo terug naar andere abo
 
is er iemand van webcare hier aanwezig die even ken kijken waarom het zo lang moet duren
 
intel zei:
is er iemand van webcare hier aanwezig die even ken kijken waarom het zo lang moet duren
Erg vervelend dat je abbo is teruggezet.

Even PM naar Jordy-UPC of Nesta-UPC
 
davy16 zei:
Erg vervelend dat je abbo is teruggezet.

Even PM naar Jordy-UPC of Nesta-UPC

heb hun maar even pm gestuurt is toch van het gekken dat iemand zomaar bel
een upc me zomaar terug zet naar 24/2 terwijl ik niet eens gebeld heb
normaal nemen hun de gespreken op maar nu niet jaja leuk verhaal dit
dan nog 48 uur wachten ook :'(
 
intel zei:
heb hun maar even pm gestuurt is toch van het gekken dat iemand zomaar bel
een upc me zomaar terug zet naar 24/2 terwijl ik niet eens gebeld heb
normaal nemen hun de gespreken op maar nu niet jaja leuk verhaal dit
dan nog 48 uur wachten ook :'(
Vreemd verhaal, nou ja je internet werkt tenminste !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan