S
Sabroso
Ik heb nu ongeveer iets van 5 jaar of langer telefonie via UPC, en heb altijd een publiek nummer gehad. De laatste tijd viel het op dat als ik vanuit mijn thuisnr gebeld werd er onbekend in beeld verscheen in plaats van Casa.
Ook familie en vrienden gaven aan dat ze niet wisten dat ik het was als er van het thuisnr gebeld werd.
Ik heb altijd een hekel gehad aan die geheime nrs. Als ik gebeld word en er staat onbekend wacht ik tot dat men het antwoord apparaat inspreekt alvorends op te nemen. Zodra ik weet wie het is neem ik op.
Vrienden en familie die geheim nr. hebben weten dat ze altijd eerst moeten inspreken anders neem ik de tel niet op.
Nu geeft UPC mij ongevraagd een geheimnr, terwijl ik dat niet eens aangevraagd heb. De laatste wijziging die ik heb genomen was in December 2010, van het 3 in 1 pakket naar het Totaalpakket, de enige wijziging was in plaats van Digitale TV Royaal DVR naar Digitale TV Royaal HD met DVR.
Maar ik heb nooit en te nimmer een geheim nr aangevraagd.
Vanmiddag belde ik de Helpdesk en die zei dat ze het niet kunnen veranderen zonder mijn schriftelijke toestemming en dat ze mij een formulier zouden opsturen om de wijziging aan te vragen.
Ik vroeg, maar hoe kan het dat jullie mijn nr. ongevraagd naar een geheim nr wijzigen en dat ik het dan schriftelijk moet aanvragen om het weer normaal te krijgen, dat is toch onzinnig.
Dit zou toch gelijk door de HD gedaan moeten worden, het is toch hun fout?
Waarom zo omslachtig via schriftelijke toestemming als zij zonder toestemming mijn nummer geheim gemaakt hebben?
Ook familie en vrienden gaven aan dat ze niet wisten dat ik het was als er van het thuisnr gebeld werd.
Ik heb altijd een hekel gehad aan die geheime nrs. Als ik gebeld word en er staat onbekend wacht ik tot dat men het antwoord apparaat inspreekt alvorends op te nemen. Zodra ik weet wie het is neem ik op.
Vrienden en familie die geheim nr. hebben weten dat ze altijd eerst moeten inspreken anders neem ik de tel niet op.
Nu geeft UPC mij ongevraagd een geheimnr, terwijl ik dat niet eens aangevraagd heb. De laatste wijziging die ik heb genomen was in December 2010, van het 3 in 1 pakket naar het Totaalpakket, de enige wijziging was in plaats van Digitale TV Royaal DVR naar Digitale TV Royaal HD met DVR.
Maar ik heb nooit en te nimmer een geheim nr aangevraagd.
Vanmiddag belde ik de Helpdesk en die zei dat ze het niet kunnen veranderen zonder mijn schriftelijke toestemming en dat ze mij een formulier zouden opsturen om de wijziging aan te vragen.
Ik vroeg, maar hoe kan het dat jullie mijn nr. ongevraagd naar een geheim nr wijzigen en dat ik het dan schriftelijk moet aanvragen om het weer normaal te krijgen, dat is toch onzinnig.
Dit zou toch gelijk door de HD gedaan moeten worden, het is toch hun fout?
Waarom zo omslachtig via schriftelijke toestemming als zij zonder toestemming mijn nummer geheim gemaakt hebben?

