• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ongevraagd abonnement op betaalzenders.

Berichten
576
Sinds gisteren heb ik ineens verscheidene kanalen openstaan, ook de adult, waarvoor je normaal gesproken altijd een code moet invoeren. Zojuist mijn pagina maar eens bezocht en ineens staat er dat ik een abonnement heb op deze kanalen. Hoe komt dat daar ineens terecht? Ik heb het zeker niet aangevraagd.
Heel vreemd dat je zomaar op je pagina een abonnement (Movies en series XL)toegevoegd kunt krijgen. Moet hier dus even over gaan bellen want die extra kosten is het mij niet waard.
 
hoi,

heeft waarschijnlijk te maken met deze brief die je ongeveer een maand geleden zult hebben ontvangen:

Als Ziggo-klant heeft u al een ruim tv‑pakket met de populairste films en series. Maar per 1 januari wordt uw pakket nog completer. We breiden het dan uit met het beste van HBO en Movies & Series. U hoeft daar niks extra's voor te betalen en niks voor te doen.

Nieuw! Het beste van HBO in uw pakket
Vanaf volgend jaar kunt ook u genieten van HBO films en series zoals Game of Thrones, Westworld en Girls. Series van de hoogste kwaliteit die wereldwijd al miljoenen kijkers trokken. We delen ze dan ook graag met u. Uw tv‑pakket heet voortaan: Ziggo Movies & Series XL.

Ziggo Movies & Series XL:

HBO films en series onbeperkt via On Demand

55 extra tv‑zenders

Films en series van Ziggo Movies & Series (voormalig MyPrime)

Bekijk pakket

Meer weten?
Met deze uitbreiding beschikt u over het meest complete tv-pakket van Ziggo. Wilt u meer weten? Klik hier of bel gratis 1200 met een telefoonlijn van Ziggo op 0900‑1884 (normaal tarief).
 
Ik heb zojuist met helpdesk gebeld omdat het me toch niet lekker zat. Ik ontvang namelijk pornokanalen en alle Film1 (canal) kanalen.
Nadrukkelijk gezegd dat ik me hier nooit voor heb opgegeven, dat werd ook beaamd. "Misschien een promotie" werd er gezegd.
Maar waarom ik daar dan niet een bericht over heb ontvangen wist de helpdesk ook niet. En wie het in mijn ziggo-profiel heeft geplaatst de Movies en Series Xl kreeg ik ook geen antwoord op.
Er stonden geen bedragen bij vermeld dus ik zou het gratis ontvangen.
Heel vreemd.
Maar mocht er toch een rekening in de bus vallen dan heb ik mijn gesprek (als het inderdaad is opgenomen) en dit forum achter de hand als bewijs dat ik er achter heen ben gegaan.

* brief waar jij het over hebt vrije fries, heb ik nooit ontvangen. Ik bezit nog de ouderwetse mediabox :-)
 
Ag het gebeurt wel eens dat er een kanaal openstaat die niet open hoort tezijn, zo kijk ik al bijna jaar gratis naar hbo :) (nee nooit aangevraagt en staat ook nergens op factuur)en werkt alleen op ci+ module, op horizon blijft hij wel dicht.
 
Boris, misschien pas jij volgens een of andere afdeling binnen Ziggo wel in het profief die interesse heeft in die kanalen en bieden ze je het aan om je lekker te maken. Trouwens zelf had ik eens een halfjaar 250 MB downoad, ook zonder bijbehorende rekeningen.
 
Boris zei:
knip ...
Maar mocht er toch een rekening in de bus vallen dan heb ik mijn gesprek (als het inderdaad is opgenomen) en dit forum achter de hand als bewijs dat ik er achter heen ben gegaan.
knip ...
Het beste is om indien mogelijk zelf het hele gesprek op te nemen, zo kan er ook niet in de opname worden geknipt.
 
android acr app downloaden kun je zelf telefoon gesprekken opnemen soms best handig met zulk soort dingen
maar een naar deel je moet ziggo dan wel bellen met een smartphone en een 0900 nummer bellen
 
je kan ook zoan recorder kopen en die ertussen zetten tussen je telefoon aansluiting en telefoon zelf
 
Terug
Bovenaan