- Berichten
- 1.384
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds enkele dagen heb ik ontzettend veel problemen met de Cisco HD DVR Box.
Ik zal ze even opsommen:
* Af en toe gaat de box tijdens het tv kijken uit en het beeld op zwart. Op het display komt dan te staan: --:-- Even later gaat hij weer op stand by en dan kan ik 'm weer aanzetten.
* Soms kan ik niet zappen, als ik van kanaal wil veranderen gaat de box in stand by.
* Af en toe tijdens tv kijken valt beeld/geluid weg en komt de mededeling: U heeft geen toegang tot dit kanaal. Een paar seconden later komt beeld/geluid terug.
* Gisteren nam de box spontaan een programma op, was niet geprogrammeerd.
* Zojuist zette ik de tv aan: op tv was kanaal 71 te zien (Ned. 1 HD). Op het display stond kanaal 70 (My Zen).
Ik heb al proberen te resetten (stroom eraf). Helpt niet. Test met rode knop op kanaal 999 geeft aan dat alles goed is. Ik vraag me af wat al deze problemen kan veroorzaken, een kapotte box of een slecht signaal? Wat is wijsheid om te doen? UPC bellen en nieuwe box vragen? Maar dan krijg ik misschien een Philips, en zo'n box wil ik persé niet, ik vind die niet mooi. Wil graag weer een Cisco terug, maar die zijn blijkbaar op. Tsja, ik weet het ff niet.....
Ik zal ze even opsommen:
* Af en toe gaat de box tijdens het tv kijken uit en het beeld op zwart. Op het display komt dan te staan: --:-- Even later gaat hij weer op stand by en dan kan ik 'm weer aanzetten.
* Soms kan ik niet zappen, als ik van kanaal wil veranderen gaat de box in stand by.
* Af en toe tijdens tv kijken valt beeld/geluid weg en komt de mededeling: U heeft geen toegang tot dit kanaal. Een paar seconden later komt beeld/geluid terug.
* Gisteren nam de box spontaan een programma op, was niet geprogrammeerd.
* Zojuist zette ik de tv aan: op tv was kanaal 71 te zien (Ned. 1 HD). Op het display stond kanaal 70 (My Zen).
Ik heb al proberen te resetten (stroom eraf). Helpt niet. Test met rode knop op kanaal 999 geeft aan dat alles goed is. Ik vraag me af wat al deze problemen kan veroorzaken, een kapotte box of een slecht signaal? Wat is wijsheid om te doen? UPC bellen en nieuwe box vragen? Maar dan krijg ik misschien een Philips, en zo'n box wil ik persé niet, ik vind die niet mooi. Wil graag weer een Cisco terug, maar die zijn blijkbaar op. Tsja, ik weet het ff niet.....