P
Paul4321
Vorige week kreeg ik ook al zo'n telefoontje van UPC dat mijn retoursignaal niet goed was, en dat ze gratis een monteur wilden langssturen.
Afijn, vandaag kwam de monteur. Hij verving het kastje in de muur, hoewel hij in eerste instantie zei dat het signaal prima was. Wat mij betreft, moet nog blijken of dit nu helpt. Het diagnosescherm op kanaal 999 geeft nog steeds 'fout' op het retoursignaal.
Ten slotte zei hij: 'heeft u nog vragen, meneer.' 'Nou, ik ga binnenkort op vakantie, moet de mediabox dan aan blijven staan, of mag de stekker eruit.' 'Haalt u de stekker er maar uit, hoor, dat scheelt energie. Voor de software-updates hoeft u hem niet aan te laten staan, want als u het apparaat straks weer aansluit, haalt hij die vanzelf op.'
Dit is dus in tegenspraak met wat er wordt geadviseerd in de gebruiksaanwijzing. Kan ik die stekker er nu voor een paar weekjes uittrekken of niet? Wie geeft mij uitsluitsel?
Paul
Afijn, vandaag kwam de monteur. Hij verving het kastje in de muur, hoewel hij in eerste instantie zei dat het signaal prima was. Wat mij betreft, moet nog blijken of dit nu helpt. Het diagnosescherm op kanaal 999 geeft nog steeds 'fout' op het retoursignaal.
Ten slotte zei hij: 'heeft u nog vragen, meneer.' 'Nou, ik ga binnenkort op vakantie, moet de mediabox dan aan blijven staan, of mag de stekker eruit.' 'Haalt u de stekker er maar uit, hoor, dat scheelt energie. Voor de software-updates hoeft u hem niet aan te laten staan, want als u het apparaat straks weer aansluit, haalt hij die vanzelf op.'
Dit is dus in tegenspraak met wat er wordt geadviseerd in de gebruiksaanwijzing. Kan ik die stekker er nu voor een paar weekjes uittrekken of niet? Wie geeft mij uitsluitsel?
Paul