- Berichten
- 173
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik ben een Ziggo-TV-gebruiker (als ik het goed begrijp Z1 met Standaard RTV)
* Nu krijg ik een aanbieding voor startpakket Digitale Televisie.
Als ik het nog steeds goed begrijp is dit nog steeds Z1 maar dan een soort Z1+-versie met de digitale ontvanger.
Er zijn dus blijkbaar 2 Z1-versies.....
* Ik krijg ook een aanbieding die luidt:
"ik kies voor de Ziggo aanbieding voor digitale televisie en ontvang een digitale harddisk recorder of HD-ontvanger en krijg E 75,- teruggestort"
Deze zin kan ik op 2 manieren lezen:
a) ik krijg gratis een recorder of ontvanger en ontvang E 75,- retour
of
b) ik mag bij een afhaalpunt een recorder of ontvanger gaan kopen
en ontvang een kortingsbon van E 75,-.
Ik vermoed dat het wel b) zal zijn. Klopt dit ?
* Als Ziggo praat over HD-ontvanger dan bedoeld men waarschijnlijk
ontvanger met High-Definition en niet ontvanger met HardDisk ?
Zucht... het voorkomen van klantenklachten begint met heldere communicatie en dat lijkt niet Ziggo's sterkste eigenschap....
maar het zal wel aan deze klant liggen...
* Nu krijg ik een aanbieding voor startpakket Digitale Televisie.
Als ik het nog steeds goed begrijp is dit nog steeds Z1 maar dan een soort Z1+-versie met de digitale ontvanger.
Er zijn dus blijkbaar 2 Z1-versies.....
* Ik krijg ook een aanbieding die luidt:
"ik kies voor de Ziggo aanbieding voor digitale televisie en ontvang een digitale harddisk recorder of HD-ontvanger en krijg E 75,- teruggestort"
Deze zin kan ik op 2 manieren lezen:
a) ik krijg gratis een recorder of ontvanger en ontvang E 75,- retour
of
b) ik mag bij een afhaalpunt een recorder of ontvanger gaan kopen
en ontvang een kortingsbon van E 75,-.
Ik vermoed dat het wel b) zal zijn. Klopt dit ?
* Als Ziggo praat over HD-ontvanger dan bedoeld men waarschijnlijk
ontvanger met High-Definition en niet ontvanger met HardDisk ?
Zucht... het voorkomen van klantenklachten begint met heldere communicatie en dat lijkt niet Ziggo's sterkste eigenschap....
maar het zal wel aan deze klant liggen...
