B
Bart_
Goedemorgen,
Ik probeer nu al anderhalve week klant te worden, maar het lukt niet helemaal, dus ik probeer het maar eens via deze weg.
Ik woon in een huis zonder telefoonaansluiting, maar met een kabelaansluiting. Het probleem is alleen dat de kabelaansluiting bij Ziggo waarschijnlijk op de verkeerde huisnummertoevoeging geregistreerd is.
Nu lijkt me dat niet zo'n groot probleem, en al helemaal niet iets waar niet snel een oplossing voor te vinden is. Ik heb de afgelopen week al een aantal keren met de klantenservice gebeld (rekening is nu +/- 30 euro in totaal) en daar werd ik over het algemeen wel vriendelijk geholpen, maar ik ben nu anderhalve week verder en heb nog steeds geen oplossing.
In eerste instantie werd mij verteld dat de monteur van ziggo dat wel kon omzetten, maar 3 dagen later bleek het toch niet te kunnen en moest ik naar aansluitingen.nl om het te laten regelen. Dat heb ik toen toch maar gedaan, maar die vertelden mij dat ik toch bij ziggo moest zijn, omdat het niet om een fysieke wijziging gaat. Dat heb ik toen weer bij de klantenservice verteld, maar daar wisten ze niet wat ik dan moest doen en ik zou teruggebeld worden, maar dat is nooit meer gebeurd.
Ik heb toen later ook nog een ander telefoonnummer van de kabelbeheerder gevonden (ook Ziggo uiteraard, dus ik snap het hele doorsturen ook niet helemaal). En daarmee leek het opgelost, omdat er een monteur gestuurd zou worden, maar ik heb er verder niets meer van gehoord, dus begin me toch een beetje zorgen te maken.
Wat ik nu graag zou willen is dat ik op de één of andere manier internet kan krijgen (en ik wil er best wat voor betalen, zeker als het wat sneller kan). En als dat niet mogelijk is, dan zou ik dat ook graag willen weten.
Ik vind het wel wat vervelend lopen allemaal, maar dat is eigenlijk wel logisch omdat iedereen toch wel bij ziggo moet zijn voor internet, omdat er verder geen alternatief is (voor mij helemaal niet omdat ik zonder telefoonaansluiting ook geen adsl aan kan vragen en glasvezel bij ons nog niet ligt).
Ik kan ook nog proberen om een nieuwe huisaansluiting aan te vragen, maar dat zou een beetje vreemd zijn omdat er wel al een aansluiting ligt. En bovendien kan dat volgens de aansluitingen site 14 weken duren.
Ik probeer nu al anderhalve week klant te worden, maar het lukt niet helemaal, dus ik probeer het maar eens via deze weg.
Ik woon in een huis zonder telefoonaansluiting, maar met een kabelaansluiting. Het probleem is alleen dat de kabelaansluiting bij Ziggo waarschijnlijk op de verkeerde huisnummertoevoeging geregistreerd is.
Nu lijkt me dat niet zo'n groot probleem, en al helemaal niet iets waar niet snel een oplossing voor te vinden is. Ik heb de afgelopen week al een aantal keren met de klantenservice gebeld (rekening is nu +/- 30 euro in totaal) en daar werd ik over het algemeen wel vriendelijk geholpen, maar ik ben nu anderhalve week verder en heb nog steeds geen oplossing.
In eerste instantie werd mij verteld dat de monteur van ziggo dat wel kon omzetten, maar 3 dagen later bleek het toch niet te kunnen en moest ik naar aansluitingen.nl om het te laten regelen. Dat heb ik toen toch maar gedaan, maar die vertelden mij dat ik toch bij ziggo moest zijn, omdat het niet om een fysieke wijziging gaat. Dat heb ik toen weer bij de klantenservice verteld, maar daar wisten ze niet wat ik dan moest doen en ik zou teruggebeld worden, maar dat is nooit meer gebeurd.
Ik heb toen later ook nog een ander telefoonnummer van de kabelbeheerder gevonden (ook Ziggo uiteraard, dus ik snap het hele doorsturen ook niet helemaal). En daarmee leek het opgelost, omdat er een monteur gestuurd zou worden, maar ik heb er verder niets meer van gehoord, dus begin me toch een beetje zorgen te maken.
Wat ik nu graag zou willen is dat ik op de één of andere manier internet kan krijgen (en ik wil er best wat voor betalen, zeker als het wat sneller kan). En als dat niet mogelijk is, dan zou ik dat ook graag willen weten.
Ik vind het wel wat vervelend lopen allemaal, maar dat is eigenlijk wel logisch omdat iedereen toch wel bij ziggo moet zijn voor internet, omdat er verder geen alternatief is (voor mij helemaal niet omdat ik zonder telefoonaansluiting ook geen adsl aan kan vragen en glasvezel bij ons nog niet ligt).
Ik kan ook nog proberen om een nieuwe huisaansluiting aan te vragen, maar dat zou een beetje vreemd zijn omdat er wel al een aansluiting ligt. En bovendien kan dat volgens de aansluitingen site 14 weken duren.