Het viel me tijdens het kijken in me nieuwe apparement op dat de groene kabel in de meterkast ophoudt en van daaruit wordt doorgetrokken met een witte kabel naar de huiskamer. Nu is mij een beetje onduidelijk of het AOP nu in de huiskamer zit (bij de wandcontactdoos) of waar de groene kabel stopt.
Ik wil namelijk mijn wifi modem in de meterkast plaatsen. Kan ik daar nu gewoon een ES-02 splitter plaatsen of mag ik echt pas aan de bekabeling komen voorbij de wandcontactdoos?
Misschien iemand hier met dezelfde situatie die tips voor me heeft, of hoe jullie het hebben aangepakt?
Ik wil namelijk mijn wifi modem in de meterkast plaatsen. Kan ik daar nu gewoon een ES-02 splitter plaatsen of mag ik echt pas aan de bekabeling komen voorbij de wandcontactdoos?
Misschien iemand hier met dezelfde situatie die tips voor me heeft, of hoe jullie het hebben aangepakt?
