- Berichten
- 126
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Wat is het nut van een dergelijk bericht voor Ziggo-klanten, daar is dit forum toch voor?van "MGV-Newsbot":
Opta heeft drie aanvullende besluiten genomen met betrekking tot wholesale line rental (WLR). De verplichting tot de levering van WLR is opgelegd aan KPN in het marktanalyse besluit 'wholesale toegang vaste openbare telefoonnetwerk' van december 2005. In het WLR-tariefbesluit zijn de maximumtarieven vastgesteld die KPN dient te hanteren voor de levering van WLR aan de wholesale-afnemers. De wijziging van het marktanalysebesluit betreft een aanpassing van de regels voor het vaststellen van een risicovergoeding bij het bepalen van de WLR-tarieven. Het herstelbesluit omvat twee onderwerpen, namelijk de retail-wholesale korting op restverkeer naar 090x-nummers en de implementatie van CS-blokkering.
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat en wat dat voor mij als Ziggo-klant betekent.
Dus, volgens mij kun je (forumbeheerder of moderator) dit soort berichten beter weglaten of in "gewone mensen" taal vertellen wat dit betekent voor klanten van Ziggo.
Zo, dat moest ik toch even kwijt!:mrgreen:
