• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onduidelijk bericht over de Opta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
126
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
van "MGV-Newsbot":
Opta heeft drie aanvullende besluiten genomen met betrekking tot wholesale line rental (WLR). De verplichting tot de levering van WLR is opgelegd aan KPN in het marktanalyse besluit 'wholesale toegang vaste openbare telefoonnetwerk' van december 2005. In het WLR-tariefbesluit zijn de maximumtarieven vastgesteld die KPN dient te hanteren voor de levering van WLR aan de wholesale-afnemers. De wijziging van het marktanalysebesluit betreft een aanpassing van de regels voor het vaststellen van een risicovergoeding bij het bepalen van de WLR-tarieven. Het herstelbesluit omvat twee onderwerpen, namelijk de retail-wholesale korting op restverkeer naar 090x-nummers en de implementatie van CS-blokkering.
Wat is het nut van een dergelijk bericht voor Ziggo-klanten, daar is dit forum toch voor?

Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat en wat dat voor mij als Ziggo-klant betekent.

Dus, volgens mij kun je (forumbeheerder of moderator) dit soort berichten beter weglaten of in "gewone mensen" taal vertellen wat dit betekent voor klanten van Ziggo.

Zo, dat moest ik toch even kwijt!:mrgreen:
 
De MGV newsbot wordt gevoed met nieuws uit verschillende bronnen en plaatst deze automatisch op het forum. Wij hebben ons daarbij geabonneerd op newsfeeds die over het algemeen toegespitst zijn op wetenswaardigheden en nieuwtjes op het gebied van RTV en data communicatie.
Daar zit van alles tussen. Berichtjes die we allemaal snappen en berichten die alleen toegankelijk zijn als je over de nodige kennis beschikt. Wat dat betreft is het net als met de krant.
Als het interessant genoeg blijkt om een vertaalslag naar de goegemeneente te maken dan gebeurt dat ook. Op het forum zijn diverse voorbeelden te vinden van forumleden die een nieuwsbericht aanhalen en daar een discussie over starten.
Om alles te willen begrijpen is geen haalbare kaart. Als je het toch wilt weten stel dan gewoon de vraag zou ik haast zeggen.
 
Ok, dat wist ik niet. Het is me nu duidelijk hoe deze berichten op het forum komen. Iedereen kan dan het hare of zijne er uit halen en er desgewenst op ingaan, begrijp ik.

Bedankt voor de uitleg BenJ.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan