• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onderzoek naar uw ervaringen met telefonie van UPC, uw mening telt!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo iedereen 8)


Ik zie zojuist in de mail dat UPC graag wilt weten hoe wij de telefonie diensten ervaren.
Een enquête invullen duurt ongeveer 3 minuten staat er ;)

Hebben jullie dit ook gehad?
 
Creative Solution zei:
Nope, maar het gebeurt zo vaak dat het verspreid verstuurd wordt.
Heb hem ingevuld :) stonden leuke vrage bij hoor.

Helaas komt er dan altijd dezelfde vraag:

In hoeverre zult u UPC aanbevelen bij u vrienden/familie.
 
Dave670 zei:
Helaas komt er dan altijd dezelfde vraag:
In hoeverre zult u UPC aanbevelen bij u vrienden/familie.
Alleen aan verre vrienden....:-)

Overigens heb ik eigenlijk niets te klagen over telefonie van UPC.

Ko
 
ko zei:
Alleen aan verre vrienden....:-)

Overigens heb ik eigenlijk niets te klagen over telefonie van UPC.

Ko
Ik ook niet meer :)
Werkt nu goed verder.
 
Terug
Bovenaan