een maand of twee geleden ben ik gebeld door zo'n call center die graag wilde weten of ik tevreden was met de nieuwe mediabox. Uiteraard niet (ik denk nog steeds terug aan de trage goed werkende en fatsoenlijk te bedienen sagem) Haar vraag was of ze de helpdesk binnen twee dagen contact met mij moest laten opnemen. Tuurlijk doe maar.. nooit wat van gehoord tot vanmorgen
Telefoon: met UPC, we zijn volgende week toch in de buurt, kunnen we dan even langskomen om te kijken naar de problemen....
iemand nog sugesties behalve:
- blokvorming en haperig
- bbc3/4 en MGM op zwart in de avond
- tweede scart probleem (geen beeld na gebruik)
- voorkeurlijsten
- onbetrouwbaarheid EPG / ontbreken EPG bij sommige zenders
Telefoon: met UPC, we zijn volgende week toch in de buurt, kunnen we dan even langskomen om te kijken naar de problemen....
iemand nog sugesties behalve:
- blokvorming en haperig
- bbc3/4 en MGM op zwart in de avond
- tweede scart probleem (geen beeld na gebruik)
- voorkeurlijsten
- onbetrouwbaarheid EPG / ontbreken EPG bij sommige zenders