• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onderzoek dienstverlening Ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jelle
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jelle

Nou mensen heb een mailtje ontvangen van MetrixLab.


Ziggo zou graag van u willen weten hoe u als klant denkt
over haar dienstverlening. Daarom vragen we u om online
een vragenlijst in te vullen in opdracht van Ziggo.
Op
basis van uw antwoorden kan Ziggo daar waar mogelijk
haar service aan u verder verbeteren.

Nu kun je ze de waarheid vertellen:frons:
 
Ik heb de vragenlijst dus ook naar waarheid ingevuld.
En daar komen ze niet best vanaf, het is dik onder de maat.
Maar daar zijn de meeste klanten die ooit een storing hebben gehad wel achter.
 
Dus zonder storing ben je ook de L:censored:L.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan