Ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gidion van Tilburg

Forum Gebruiker
Berichten
89
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds kort heb ik een horizon mediabox en hoe ik de ondertiteling ook verander in de instellingen, het werkt niet.

Ik zit in het oude Ziggo-gebied.

Alleen als ik via de teletekst handmatig pagina 888 aanzet, dan krijg ik (gebrekkige ondertiteling).
Ik heb ook nog het extra hindi zenderpakket en daar werkt ook de ondertiteling niet. Mijn vriendin is hindoestaanse, dus voor haar is dat niet zo'n probleem, maar voor mij wel.

Ook is het nog een ander probleem als ik de ondertiteling via 888 aanzet dat dan de overige knoppen op de horizon afstandbediening niet werken en dus pauzeren terugspoelen enz. niet mogelijk is.
 
Sinds kort heb ik een horizon mediabox en hoe ik de ondertiteling ook verander in de instellingen, het werkt niet.

Ik zit in het oude Ziggo-gebied.

Alleen als ik via de teletekst handmatig pagina 888 aanzet, dan krijg ik (gebrekkige ondertiteling).
Ik heb ook nog het extra hindi zenderpakket en daar werkt ook de ondertiteling niet. Mijn vriendin is hindoestaanse, dus voor haar is dat niet zo'n probleem, maar voor mij wel.

Ook is het nog een ander probleem als ik de ondertiteling via 888 aanzet dat dan de overige knoppen op de horizon afstandbediening niet werken en dus pauzeren terugspoelen enz. niet mogelijk is.

Zit ook in het oude ziggo gebied en daar werkt de ondertiteling prima via de horizonbox.

Ga via het menu naar instellingen en dan heb je 2 types ondertitelingen die je kan instellen, gewone en voor slechthorende. Selecteer deze en je zou ondertiteling moeten hebben, op de zenders die ondertiteling doorgeven.
 
Zit ook in het oude ziggo gebied en daar werkt de ondertiteling prima via de horizonbox.

Ga via het menu naar instellingen en dan heb je 2 types ondertitelingen die je kan instellen, gewone en voor slechthorende. Selecteer deze en je zou ondertiteling moeten hebben, op de zenders die ondertiteling doorgeven.

Heb ik allemaal al geprobeerd, maar werkt niet. Alleen via 888 en dan is het nog gebrekkig.

Bedankt voor je reactie.
 
Reggert32 dat had ik ook. Ik kreeg nieuwe Horizon Mediabox en ondertiteling is inderdaad niet in menu automatisch in te schakelen. Inderdaad wel via teletekst 888. Hiernaast deed ook BBC ondertiteling het niet. Aangezien ik een Engelse vriendin heb begrijp ik jouw probleem :wink:
Ik heb de box meegenomen naar Ziggo vestiging in Den Haag centrum. Hebben 'm daar aangesloten en inderdaad item dito. Aangezien dat op aanwezige box van hun zelf deed de ondertiteling het wel via instellingen. Behalve BBC (betreft een "bug").
Ik heb die box van mij teruggestuurd na eerst een uurtje gevochten te hebben met de helpdesk die geen retour adres wouden geven maar erop stonden om een monteur te sturen. Heb hem retour gezonden naar Ziggo, antwoordnummer 1003, 2740 WH Waddinxveen.
Kijken of ik een nieuwe krijg en anders bekijken ze het maar. Ik heb 3 andere decoders Humax en Samsung en bij die werkt alles perfect (ook opnemen). Ziggo: gewoon een zwak zooitje!
 
Ja, de horizonbox is Samsung.
Ik ben al 8 maanden in gevecht, met ziggo, omtrent een ander samsung apparaat.
Tot drie maal toe een ander gestuurd gekregen, zelfs een monteur.
Echter ziggo weigert dit in orde te maken.

gr. Arie:censored:
 
Update 3 november 2015: automatische ondertiteling op Nederlandse, Duitse en Engelse zenders werkt sinds gisteren! Wel rekening houden dat je de taalkeuze van ondertiteling aanpast. Ik heb taalkeuze Engels ingesteld en krijg nu automatisch de ondertiteling bij BBC. :thumb up: Ziggo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan