P
Pa_Parkstad
Om niet een eindeloze weg via de helpdesk te gaan, stel ik mijn vraag maar direct hier.
Sinds vandaag is er geen ondertiteling meer (ook teletekst geeft storingen) op Syfy (kan 122).
Op de Ziggokanaal (12) zijn ze er wel.
Op een Humax SD-kastje aan een andere tv zijn ze er ook.
Er is dus blijkbaar ergens een storing in het signaal waar de Cisco 8485 van over z'n toeren gaat.
Postcode is 6414.
Kan iemand van Ziggo hier een blik op werpen?

Sinds vandaag is er geen ondertiteling meer (ook teletekst geeft storingen) op Syfy (kan 122).
Op de Ziggokanaal (12) zijn ze er wel.
Op een Humax SD-kastje aan een andere tv zijn ze er ook.
Er is dus blijkbaar ergens een storing in het signaal waar de Cisco 8485 van over z'n toeren gaat.
Postcode is 6414.
Kan iemand van Ziggo hier een blik op werpen?