• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ondertiteling niet standaard bij o.a. History channel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter astrid_th
  • Startdatum Startdatum
A

astrid_th

Weet iemand hoe je standaard kan instellen dat de ondertiteling wél aan staat bij niet-Nederlandse zenders zoals o.a. History? We moeten handmatig steeds instellen dat de ondertiteling weergegeven moet worden.
Ik heb het in dit forum noch in de handleiding kunnen vinden.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Groeten,
Astrid
 
Ik weet niet of je het al hebt opgelost, maar dit kan je instellen via het menu en dan opties. dan beeld kiezen en daar staat het tussen. gr.
 
Hey super Dave, dat was het! Manlief beheert de afstandsbediening... en daar had hij nog niet aan gedacht. Dank je wel!!
 
Terug
Bovenaan