A
astrid_th
Weet iemand hoe je standaard kan instellen dat de ondertiteling wél aan staat bij niet-Nederlandse zenders zoals o.a. History? We moeten handmatig steeds instellen dat de ondertiteling weergegeven moet worden.
Ik heb het in dit forum noch in de handleiding kunnen vinden.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Groeten,
Astrid
Ik heb het in dit forum noch in de handleiding kunnen vinden.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Groeten,
Astrid