• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ondertiteling loopt achter op alle Nat Geo en History kanalen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter luukmlgn
  • Startdatum Startdatum
L

luukmlgn

Sinds enkele dagen loopt de ondertiteling op HistoryHD net iets achter wat erg irritant is. Op de "gewone" History (kanaal 306) is dit niet het geval.
Is hier wat aan te doen?
 
Johnny54 zei:
Niet door ons zelf als je dat bedoelt.
Aanvoerfout dus wellicht. Kan iemand kijken of via een andere aanbieder hetzelfde probleem zich voordoet?
 
Maar idd vertraging in ondertiteling. Hier niet alleen bij History maar ook bij Nat Geo en dat zowel bij HD als normaal.
 
Is al doorgegeven aan Support vorige week en men zou er naar kijken.
Maar al iets bekend bij Webcare evt? Het is geen grote storing maar inderdaad wel super irritant :(
 
Op net geohd gewoon subs die gelijk lopen, history hd is volgens mij al jaren aan de gang, ook op sat speeld dit.
 
Nope, is pas sinds heel kort: ondertiteling liep helemaal synchroon en sinds ongeveer 14 November niet meer.
 
Had 11 dagen terug een UPC Support form hierover ingevuld en netjes reactie terug dat dit niet bekend was en dat het doorgegeven zou worden ... en that's is: probleem is er nog steeds en verder geen terug koppeling.
Net maar gebeld en weer doorgegeven ... en het wordt nu wederom doorgegeven en ik zal er over teruggebeld worden.
 
meegja zei:
Had 11 dagen terug een UPC Support form hierover ingevuld en netjes reactie terug dat dit niet bekend was en dat het doorgegeven zou worden ... en that's is: probleem is er nog steeds en verder geen terug koppeling.
Net maar gebeld en weer doorgegeven ... en het wordt nu wederom doorgegeven en ik zal er over teruggebeld worden.

En jullie raden het al: het probleem is nog steeds en wederom geen reactie van UPC :(
 
Service van UPC is weer yerug naar het oude geen-service-niveau: probleem is er nog steeds en nog steeds geen reactie van UPC, geen terug koppeling zoals nu al twee keer beloofd is. UPC, bedankt hoor :(
 
Terug
Bovenaan