L
luukmlgn
Sinds enkele dagen loopt de ondertiteling op HistoryHD net iets achter wat erg irritant is. Op de "gewone" History (kanaal 306) is dit niet het geval.
Is hier wat aan te doen?
Is hier wat aan te doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aanvoerfout dus wellicht. Kan iemand kijken of via een andere aanbieder hetzelfde probleem zich voordoet?Johnny54 zei:Niet door ons zelf als je dat bedoelt.

meegja zei:Had 11 dagen terug een UPC Support form hierover ingevuld en netjes reactie terug dat dit niet bekend was en dat het doorgegeven zou worden ... en that's is: probleem is er nog steeds en verder geen terug koppeling.
Net maar gebeld en weer doorgegeven ... en het wordt nu wederom doorgegeven en ik zal er over teruggebeld worden.

