V
vbouw
Wij kijken regelmatig naar dit kanaal ,o.a. Magnum,law en order etc.
Nu gebeurd het de laatste 2 weken dat heel vaak de ondertiteling weg is en pas na ca. 30 min. (werd er iemand wakker daar??) opeens er weer is!
Is erg sorend.
Nu gebeurd het de laatste 2 weken dat heel vaak de ondertiteling weg is en pas na ca. 30 min. (werd er iemand wakker daar??) opeens er weer is!
Is erg sorend.