- Berichten
- 11
Automatische ondertiteling op Nederlandse, Duitse en Engelse HD zenders werkt sinds gisteren! De oude Ziggo gebruikers die de "nieuwe" Horizon mediabox hebben gekregen moesten de ondertiteling bij bijvoorbeeld BBC zelf handmatig instellen via teletekst 888. Dit gaf zeker problemen met pauzeren van uitzending of kanaalwijziging. Ondertiteling nu dus ook automatisch in te stellen. Wel rekening houden dat je de taalkeuze van ondertiteling aanpast. Ik heb taalkeuze Engels ingesteld en krijg nu automatisch de ondertiteling bij BBC.
Heb nog gecheckt bij "on demand" content. De ondertiteling was daar ook te activeren. Heeft ff geduurd maar :thumb up: Ziggo!
Heb nog gecheckt bij "on demand" content. De ondertiteling was daar ook te activeren. Heeft ff geduurd maar :thumb up: Ziggo!