• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ondertiteling cn

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Shizzlemenizzle
  • Startdatum Startdatum
S

Shizzlemenizzle

hallo
mijn broertjes willen graag cartoon network kijken, maar vinden dat lelijke nederlands na gesynchorniseerde maar niks.
Waarom doet de ondertiteling het niet als we CN gewoon op origineel engels zetten?
 
Timvw zei:
Heel kort: omdat er geen ondertitelspoor wordt meegezonden.

waarom heb ik dan wel de mogelijkheid om de ontertiteling aan/uit te zetten?
niet dat er iets veranderd maargoed

Ziggo heeft wel ondertiteling....wrm upc niet, kost geld?
 
heeft ziggo dan tegenwoordig ook origineel engelse taal mogelijkheid dan? dacht dat upc nog steeds enige in was. Ondertiteling is spijtig maar voor mijn geen punt.

Shizzlemenizzle zei:
waarom heb ik dan wel de mogelijkheid om de ontertiteling aan/uit te zetten?
niet dat er iets veranderd maargoed

ziggo heeft wel ondertiteling....wrm upc niet, kost geld?
 
Shizzlemenizzle zei:
ziggo heeft wel ondertiteling....wrm upc niet, kost geld?
Hier in het Ziggo gebied is er geen Engels geluidspoor en geen ondertiteling beschikbaar op Cartoon Network.
 
Conclusie: die ondertiteling is er eenvoudig niet. En dus kan UPC hem ook niet toevoegen.
 
Terug
Bovenaan