S
Shizzlemenizzle
hallo
mijn broertjes willen graag cartoon network kijken, maar vinden dat lelijke nederlands na gesynchorniseerde maar niks.
Waarom doet de ondertiteling het niet als we CN gewoon op origineel engels zetten?
mijn broertjes willen graag cartoon network kijken, maar vinden dat lelijke nederlands na gesynchorniseerde maar niks.
Waarom doet de ondertiteling het niet als we CN gewoon op origineel engels zetten?