O
onkruid
Hoi, wij kijken hier veel naar BBC en het is me tot op heden niet gelukt de instelling te vinden dat de Engelse ondertitels zichtbaar worden. (zowel bij Live kijken als bij opgenomen programma's)
Bij m'n oude cisco box was dit een kwestie van op Info drukken en ondertitel aan kiezen, maar nu kan ik het nergens vinden.
Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
Bij m'n oude cisco box was dit een kwestie van op Info drukken en ondertitel aan kiezen, maar nu kan ik het nergens vinden.
Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?