• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ondertiteling bij bbc

  • Onderwerp starter Onderwerp starter onkruid
  • Startdatum Startdatum
O

onkruid

Hoi, wij kijken hier veel naar BBC en het is me tot op heden niet gelukt de instelling te vinden dat de Engelse ondertitels zichtbaar worden. (zowel bij Live kijken als bij opgenomen programma's)
Bij m'n oude cisco box was dit een kwestie van op Info drukken en ondertitel aan kiezen, maar nu kan ik het nergens vinden.
Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?
 
Alleen via CI+ doen de ondertitels het wel op BBC HD.
 
Inderdaad, bij het HD kanaal van de BBC's deed de ondertitel het ook niet, dus keek ik daar niet HD naar. (bedacht ik net)
Nu wil ik dan ook maar niet HD kijken (wil echt graag die ondertitels), is die mogelijkheid nog ergens.
 
onkruid zei:
Inderdaad, bij het HD kanaal van de BBC's deed de ondertitel het ook niet, dus keek ik daar niet HD naar. (bedacht ik net)
Nu wil ik dan ook maar niet HD kijken (wil echt graag die ondertitels), is die mogelijkheid nog ergens.

Ik denk dat daar een firmware-update voor nodig is voor de diverse ontvangers. Mijn Cisco-box ontvangt alleen op de SD kanalen van BBC en ARD/ZDF de ondertitels. Bij BBC HD en BBC one HD is er geen ondertiteling en bij ARD/ZDF HD is de ondertiteling niet te lezen, omdat de letters te groot zijn en grotendeels buitenbeeld vallen. Ik begrijp dat dit bij de Horizonbox ook zo is?
 
Terug
Bovenaan