I
inzane19
Beste forum beheerders.
Ik gebruik het volgende onderschrift wat ik bij de vorige software ook gebruikte alleen deze geeft nu een fout melding. Ik weet niet wat hiermee bedoeld word alleen ik zie wel dat hij me onderschrift automatiesch veranderd.
Dit is de melding
De volgende fouten zijn opgetreden bij het opslaan van je profiel:
Je handtekening mag niet meer dan 2 regels omspannen..
En dit is me onderschrift.
AMD Athlon 64 X2 Dual 2.1 ghz 3.0 ghz
3,00 GB DDR
NVIDIA GeForce 7600 gt 9600 GSO
harde schijven 460GB GA-M55plus S3G
chello classic Orange 2mb/s telfort 2mb/s upc fiber power 30
Windows xp vista 7
Ziggo digitenne Digitale tv upc
Rara wat mag hier niet aan?
Ik gebruik het volgende onderschrift wat ik bij de vorige software ook gebruikte alleen deze geeft nu een fout melding. Ik weet niet wat hiermee bedoeld word alleen ik zie wel dat hij me onderschrift automatiesch veranderd.
Dit is de melding
De volgende fouten zijn opgetreden bij het opslaan van je profiel:
Je handtekening mag niet meer dan 2 regels omspannen..
En dit is me onderschrift.
AMD Athlon 64 X2 Dual
3,00 GB DDR
NVIDIA GeForce
harde schijven 460GB GA-M55plus S3G
Windows
Rara wat mag hier niet aan?
