Onderschrift niet geaccepteerd?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter inzane19
  • Startdatum Startdatum
I

inzane19

Beste forum beheerders.

Ik gebruik het volgende onderschrift wat ik bij de vorige software ook gebruikte alleen deze geeft nu een fout melding. Ik weet niet wat hiermee bedoeld word alleen ik zie wel dat hij me onderschrift automatiesch veranderd.
Dit is de melding

De volgende fouten zijn opgetreden bij het opslaan van je profiel:
Je handtekening mag niet meer dan 2 regels omspannen..

En dit is me onderschrift.

AMD Athlon 64 X2 Dual 2.1 ghz 3.0 ghz
3,00 GB DDR
NVIDIA GeForce 7600 gt 9600 GSO
harde schijven 460GB GA-M55plus S3G
chello classic Orange 2mb/s telfort 2mb/s upc fiber power 30
Windows xp vista 7
Ziggo digitenne Digitale tv upc

Rara wat mag hier niet aan?
 
inzane19 zei:
De volgende fouten zijn opgetreden bij het opslaan van je profiel:
Je handtekening mag niet meer dan 2 regels omspannen..

Je handtekening mag niet meer dan 2 regels bevatten.
 
Hmm dan moet ik maar een ander onderschrift gaan bedenken want dat ziet er ook niet uit.

Wat is hier de reden van eigenlijk? Die vorige methode was tog ook goed?
 
Veel leden (steeds meer) hadden grote en drukke onderschriften met kleuren, (bewegende) plaatjes etc.
Dit maakt het forum nogal rommelig. Een goed forum is overzichtelijk en goed leesbaar.
Het belangrijkste zijn tenslotte de berichten en die moeten niet "wegvallen" tussen de handtekeningen.
 
Terug
Bovenaan