Ik had bij Multkabel de Powerbundel, dus nu Alles-in-1 Extra bij Ziggo. Dit zou dus onderling gratis bellen moeten zijn/blijven. Nu keek ik echter via
https://www.ziggo.nl/mijnziggo naar mijn factuur van de afgelopen periode en wat schetst mijn verbazing: het bellen onderling is dus wel gewoon in rekening gebracht! Dit bedraagt in mijn geval 'slechts' 90 cent, maar toch. Op de pagina met het factuuroverzicht staat naast het totaalbedrag van de factuur ook een bedrag bij "waarvan te laat" voor een bedrag van -90 cent (negatief dus). Wellicht dat dit een soort van verrekening is?! Feit blijft dat het totaalbedrag van de factuur dus wel inclusief deze 90 cent is en dit is wat ik moet betalen. Beetje vreemde gang van zaken. Vooralsnog voel ik me absoluut niet thuis bij Ziggo :roll: