• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onderling Bellen ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Orca45
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Orca45

Bij Multikabel was het zo, dat de gebruikers onderling gratis met elkaar belde.
Gaat dit ook met de ziggogebruikers gebeuren?
Dus eigenlijk wordt het gebied vergroot ?

Orca45
 
Heb je een "alles in 1 pakket" dan is dat gratis.
Heb je alleen een telefoonabonnement (Z1) dan is dat 50% van de kosten.
 
Ik had een Power abonnement, dus een Z1 pakket.

Is dat al ingegaan, dat je nu met alle Ziggo gebruikers kan bellen ?

Orca45
 
Een powerabonnement (Z1) is internet.
Een telefoonabonnement is ook een Z1.

Maar kijk even hier https://www.ziggo.nl/ onder producten/telefonie of alles in 1 paketten, daar vind je alle informatie.
 
Ik heb een Alles-1-extra pakket.

Zie inderdaad dat we nu met alles Ziggo klanten is.

gratis bellen met alle andere 800.000 abonnees van Telefonie van Ziggo
lage tarieven naar vast (€ 0,024 per minuut) en mobiel (€ 0,16 per minuut)
overstappen met behoud van nummer en toestel
gratis voicemail, nummerweergave, sterretjesdiensten
geschikt voor de meeste alarmsystemen

Bedankt voor jullie reactie

Orca45
 
Ik had bij Multkabel de Powerbundel, dus nu Alles-in-1 Extra bij Ziggo. Dit zou dus onderling gratis bellen moeten zijn/blijven. Nu keek ik echter via https://www.ziggo.nl/mijnziggo naar mijn factuur van de afgelopen periode en wat schetst mijn verbazing: het bellen onderling is dus wel gewoon in rekening gebracht! Dit bedraagt in mijn geval 'slechts' 90 cent, maar toch. Op de pagina met het factuuroverzicht staat naast het totaalbedrag van de factuur ook een bedrag bij "waarvan te laat" voor een bedrag van -90 cent (negatief dus). Wellicht dat dit een soort van verrekening is?! Feit blijft dat het totaalbedrag van de factuur dus wel inclusief deze 90 cent is en dit is wat ik moet betalen. Beetje vreemde gang van zaken. Vooralsnog voel ik me absoluut niet thuis bij Ziggo :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had bij Multkabel de Powerbundel, dus nu Alles-in-1 Extra bij Ziggo. Dit zou dus onderling gratis bellen moeten zijn/blijven. Nu keek ik echter via https://www.ziggo.nl/mijnziggo naar mijn factuur van de afgelopen periode en wat schetst mijn verbazing: het bellen onderling is dus wel gewoon in rekening gebracht! Dit bedraagt in mijn geval 'slechts' 90 cent, maar toch. Op de pagina met het factuuroverzicht staat naast het totaalbedrag van de factuur ook een bedrag bij "waarvan te laat" voor een bedrag van -90 cent (negatief dus). Wellicht dat dit een soort van verrekening is?! Feit blijft dat het totaalbedrag van de factuur dus wel inclusief deze 90 cent is en dit is wat ik moet betalen. Beetje vreemde gang van zaken. Vooralsnog voel ik me absoluut niet thuis bij Ziggo :roll:

ja dit s is een fout iesreen die meer dan 1 euro evvel n rekening gebrach gekeren heeft krjgt het teruggestort bij alles onder de 1 euo ward heb op de volgende facur berekent
 
Ik had bij Multkabel de Powerbundel, dus nu Alles-in-1 Extra bij Ziggo. Dit zou dus onderling gratis bellen moeten zijn/blijven. Nu keek ik echter via https://www.ziggo.nl/mijnziggo naar mijn factuur van de afgelopen periode en wat schetst mijn verbazing: het bellen onderling is dus wel gewoon in rekening gebracht! Dit bedraagt in mijn geval 'slechts' 90 cent, maar toch. Op de pagina met het factuuroverzicht staat naast het totaalbedrag van de factuur ook een bedrag bij "waarvan te laat" voor een bedrag van -90 cent (negatief dus). Wellicht dat dit een soort van verrekening is?! Feit blijft dat het totaalbedrag van de factuur dus wel inclusief deze 90 cent is en dit is wat ik moet betalen. Beetje vreemde gang van zaken. Vooralsnog voel ik me absoluut niet thuis bij Ziggo :roll:
Het is zelfs zo dat je ook je andere bedragen moet nakijken, bij mij zijn er bij nationaal en lokaal bellen gewoon nummers neergezet welke onderling zijn. Dus er klopt totaal niets van mijn factuur. Ik heb daar al een email over gestuurd naar de klantenservice maar die reageren nergens op. Zeer slechte zaak van Ziggo. Dus ik zou als ik jouw was ook eens kijken naar de andere overzichten van kosten bij de telefonie want het is een grote chaos.

Bij mij in mijn factuuroverzicht staat ook dat negatieve bedrag maar dat is alleen voor het onderling bellen overzicht. De kosten die daar nog bij moeten komen omdat die door ziggo in de verkeerde tabel zijn ondergebracht (meer dan 5 euro) zijn daar nog niet bij verrekend. Ik heb ze gevraagd om een nieuwe factuur die klopt maar helaas geen enkele reactie van hun kant uit.
 
Ik heb 22 euro teveel betaalt,...deze maand,..onderling bellen,..moest ik opeens betalen,...en ook stonden de nummers van onderling bellen in het rijtje van in de regio bellen met niet ziggo klanten,...de 15 euro heb ik terug gestort gekregen,..maar waar die 7 euro opeens zijn gebleven,...:?,..en dan nog 30 minuten zitten wachten aan de telefoon,..voor dat ik de klantservice had ,..a 10 cent per minuut,..ik vind het een schande:x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan