Onderhouds monteur

  • Onderwerp starter jreimerink
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jreimerink

heb laatst gebeld en een hoop ruzie gemaakt omdat ik voor de 5de keer die week langer dan 2 uur storing had in de avonduren ( overdag ben ik er niet dus dat niet meegerekent) en hun zeiden dat het aan het terayon netwerk in mijn buurt lag. heb ze dus vriendelijk nog dringend verzocht deze te komen omwisselen. heb toen gezegt dat mijn modem heel vaak rood knippert gebeurt wel maar eigenlik neit heel vaak maar 1x in de 2 dagen. nu komen ze woensdag en wat denken jullie dat ze gaan doen .?

gr jurgen
 
Een hele tijd geleden heeft een monteur hier de verbinding doorgemeten,  constateerde dat het probleem in een schakelkast op straat zat en is daar aan gaan sleutelen. Daarna is het lange tijd prima gegaan.

De laatste tijd weer regelmatig modem geen contact. Vandaag monteur geweest, constateerde (nou-ja wist ie uit ervaring) de voeding van het modem (com21) veroorzaakt de problemen, dus voeding vervangen. Ik w8 af en blijf alle storingen noteren.

Ook een keer meegemaakt : monteur komt op niet-afgesproken moment. Ik vind een kaartje op de mat of ik dit en dat nummer wil bellen. Bel ik dat nummer zegt een muts :"uw postkode zit niet in ons raster, bel het gewone nummer maar". Dat was in de tijd dat dat bandje altijd riep :"de wachttijd is langer dan ..., probeer 't op 'n later tijdstip nog een keer".
Gelukkig werkt dat tegenwoordig stukken beter !! Wel belachelijk : toets je in 4 = geen internetverbinding, verwijst dat bandje je even vrolijk naar www.etc.


Groet, Nora.
 
nora zei:
Wel belachelijk : toets je in 4 = geen internetverbinding, verwijst dat bandje je even vrolijk naar www.etc.
Groet, Nora.

en dan even langer luisteren en kom je toch nog in de wacht. geduld is een schone zaak.

basilogics
 
nora zei:
Een hele tijd geleden heeft een monteur hier de verbinding doorgemeten,  constateerde dat het probleem in een schakelkast op straat zat en is daar aan gaan sleutelen. Daarna is het lange tijd prima gegaan.

Precies het zelfde hier met netwerk.
Monteur zei dat hier(6708) 1 van het slechtse netwerk is,maar hij zei der ook bij
dat chello hier nog(binnen 6 maanden) niks aan gaat veranderen.
Hij heeft alles wel weer opnieuw afgesteld,met het resultaat dat het internet
niet zovaak meer der uitklapt.
Maar dit probleem is al langer bekent bij chello.
Mailen en bellen heeft ook geen zin,er word gewoon helemaal niks aan gedaan.

Gelukkig komt ADSL deraan,dat scheelt me toch heel wat grijze haren ;)
 
Santa-Maria zei:
Precies het zelfde hier met netwerk.
Monteur zei dat hier(6708) 1 van het slechtse netwerk is,maar hij zei der ook bij
dat chello hier nog(binnen 6 maanden) niks aan gaat veranderen.
Hij heeft alles wel weer opnieuw afgesteld,met het resultaat dat het internet
niet zovaak meer der uitklapt.
Maar dit probleem is al langer bekent bij chello.
Mailen en bellen heeft ook geen zin,er word gewoon helemaal niks aan gedaan.

Gelukkig komt ADSL deraan,dat scheelt me toch heel wat grijze haren ;)

ik snap het niet, bij mij wordt er prima service verleent door chello. zonder mokken wordt er tot 5 keer toe een monteur gestuurd. deze man belt nu zelfs zelf al om te vragen hoe het ermee staat. hij heeft mij verteld dat de frequenties omhoog gaan en dat zou minder gevoelig zijn voor storingen. ik ben benieuwd.
enne, santa-maria. geen grijze haren om internet, hoor.. ;)

basilogics
 
enne, santa-maria. geen grijze haren om internet, hoor.. ;)

basilogics

Niet door internet,maar wel door chello ;)

Enne ik heb hier alles van chello(telefoon/digi tv),en als dan alles uitvalt kan je niet
met de vaste telefoon bellen naar de helpdesk.
Dus moet ik mobiel bellen,en dat gaat je aardig wat geld kosten aangezien chello
daar een aardig bedrag per minuut voor vraagt.
En dan heb je 30 min lopen zeiken,en dan ben je nog nie verder maar dat is weer wat anders ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan