Robert Koopman zei:
@Mango: heb je misschien last van een slecht AOP?
Elke keer dat je daar met een andere kabel aanzit is de situatie weer anders.
Misschien eens contact opnemen met iemand van het webcare team?
Als het echt elke keer niet werkt met wat voor kabels je het ook test moet het gewoon "buiten" fout gaan.
Niet lang geleden is er een monteur geweest, en die heeft op aandringen van mij de aop gemeten en signaal
zou goed zijn (ik ga er alsnog niet vanuit dat hij daarover zou liegen) Hij was toen toch hier want hij moest
de mediabox omruilen omdat die overleden was (voeding dood).. uiteraard moest dat door een monteur
gebeuren want het zal toch maar zo zijn dat hij niet overleden was maar gewoon de stekker eruit had
AOP schijnt goed te zijn dus, en vreemde on demand problemen lees ik overal, alsof (zoals jij al dacht) er
meerdere servers zijn die allen een eigen leventje lijden.. maar dat is vandaag met alles zo geloof ik...
Het varieert zo erg dat ik daarnet Brian Ferry zat te kijken om te testen (hoera het werkt) daarna naar
uitzending gemist (haroe, het werkt niet meer) en daarna terug om Brian Ferry maar af te kijken en dat
werkt dus ook niet meer. Dat alles zonder het apparaat uit te zetten of wat te wijzigen..
Ping van de netwerktest 12 ms eerst loopt op naar over 50 en nu weer naar 17 ms
TSID heeft strengt van tussen de 62% en 57%
TCP/IP 10.162.***.***
DHCP Server is 212.142.39.132 net als de tijd en de log-server,
config bestand d4a_stb.cm
Ga ik daarna terug naar uitzending gemist.. krijg ik gewoon weer wat ik wil zien..
Vandaar, willekeur... geen touw aan vast te knopen...
edit ga ik daarna naar een ander programma van uitzending gemist.. blijft deze hangen op
Even geduld a.u.b. ...
Met terug naar het scherm, weer proberen.. vraagt hij of ik wil hervatten of overnieuw kijken..
Dus ik geef aan, doe maar vanaf het begin.. even geduld.. beeld zwart, update in progres...
edit 2
Na de update.. weer naar het programma gemist programma, weer de vraag of ik door wil gaan (nog niets van gezien)
of dat ik vanaf het begin wil, doe maar vanaf het begin,
even geduld a.u.b. en niets.. weer terug, nog een keer
proberen, weer vanaf het begin, service onderbroken, door een storing is deze service momenteel niet in gebruik.
Alles nog steeds groen op 999 programma gemist -> Ekdom in de nacht -> even geduld... niets..
edit 3
Overigens mis ik nog steeds de programma's die jij wel krijgt, dus vermoed dat men bij UPC aan het klooien zijn..