I
Irby
Ik wil toch even mijn frustratie uiten over een probleem dat ik vanaf dag 1 (sinds begin september vorig jaar) met UPC heb: mijn ondemand werkt niet. Ik heb al een aantal keer aan de telefoon gehangen (vooral in de wachtrij), ben netjes te woord gestaan (waarvoor dank), maar altijd met een kluitje in het riet gestuurd.
Dan is het weer het resetten van de mediabox (HDTV harddisk recorder), dan weer een andere regio instellen. Er zijn 2 monteurs langs geweest die zich niet aan de tijd kunnen houden, waardoor ik een groot gedeelte van de dag thuis moet blijven, maar zich wel op eens aan de tijd moeten houden als ze er niet uit komen. Alles is doorgemeten, alles staat op groen, de meest recente firmware staat geïnstalleerd, alle kabels 4 keer vervangen, maar toch krijg ik de bekende VD103 fout. Beide monteurs hebben me achter gelaten met de mededeling: we laten er de experts naar kijken, de helpdesk snapt er toch niets van, daar zitten alleen maar scholiertjes.
Beide keren is ook toegezegd dat ik binnen een week teruggebeld zou worden, maar ik heb nooit meer iets gehoord. Ook bij het telefonisch contact is me toegezegd dat ik zou worden teruggebeld, maar ook daar staat terugbellen niet in de afsprakenlijst, en ondertussen krijg ik wel een prijsstijging voor m'n kiezen voor een "verbeterd ondemand-aanbod".
Nu stuur ik een mailtje om mijn probleem weer eens een keer in beeld te krijgen, krijg ik een melding in de strekking van "we kunnen er niets aan doen, bel maar met de helpdesk, en een compensatie voor een niet werkende functie kun je vergeten, het ondemand-product is gratis in combinatie met je tv-pakket".
Wat moet ik toch doen om hetgeen waar ik voor betaal ook daadwerkelijk te krijgen? Ik wil gewoon gebruik maken van de functies uitzending gemist en het af en toe bestellen van films. Hoe moeilijk kan zoiets nou zijn? In ieder geval lucht deze post alvast wat op
Dan is het weer het resetten van de mediabox (HDTV harddisk recorder), dan weer een andere regio instellen. Er zijn 2 monteurs langs geweest die zich niet aan de tijd kunnen houden, waardoor ik een groot gedeelte van de dag thuis moet blijven, maar zich wel op eens aan de tijd moeten houden als ze er niet uit komen. Alles is doorgemeten, alles staat op groen, de meest recente firmware staat geïnstalleerd, alle kabels 4 keer vervangen, maar toch krijg ik de bekende VD103 fout. Beide monteurs hebben me achter gelaten met de mededeling: we laten er de experts naar kijken, de helpdesk snapt er toch niets van, daar zitten alleen maar scholiertjes.
Beide keren is ook toegezegd dat ik binnen een week teruggebeld zou worden, maar ik heb nooit meer iets gehoord. Ook bij het telefonisch contact is me toegezegd dat ik zou worden teruggebeld, maar ook daar staat terugbellen niet in de afsprakenlijst, en ondertussen krijg ik wel een prijsstijging voor m'n kiezen voor een "verbeterd ondemand-aanbod".
Nu stuur ik een mailtje om mijn probleem weer eens een keer in beeld te krijgen, krijg ik een melding in de strekking van "we kunnen er niets aan doen, bel maar met de helpdesk, en een compensatie voor een niet werkende functie kun je vergeten, het ondemand-product is gratis in combinatie met je tv-pakket".
Wat moet ik toch doen om hetgeen waar ik voor betaal ook daadwerkelijk te krijgen? Ik wil gewoon gebruik maken van de functies uitzending gemist en het af en toe bestellen van films. Hoe moeilijk kan zoiets nou zijn? In ieder geval lucht deze post alvast wat op
