- Berichten
- 242
Dacht eerst dat het een foutje was, misschien is dit al langer maar net na middernacht heden riep ik weer eens wat (kassa ned1 zaterdagavond) op en kreeg eerst een commercial te zien van Bertolli. Daarna begon kassa. Daarna met meerdere programmas ned1-3 even geprobeerd en weer eerst een commercial.
Was dat iemand al opgevallen en hier gemeld, dan sorry dat ik deze topic opende.
Was dat iemand al opgevallen en hier gemeld, dan sorry dat ik deze topic opende.
