• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

OnDemand Ned1-2 nu eerst een reklameblokje te zien

Berichten
242
Dacht eerst dat het een foutje was, misschien is dit al langer maar net na middernacht heden riep ik weer eens wat (kassa ned1 zaterdagavond) op en kreeg eerst een commercial te zien van Bertolli. Daarna begon kassa. Daarna met meerdere programmas ned1-3 even geprobeerd en weer eerst een commercial.

Was dat iemand al opgevallen en hier gemeld, dan sorry dat ik deze topic opende.
 
Ja, is hier op het forum ook al ergens gemeld, weet niet meer waar. Gisteren heb ik het ook zelf gezien bij 'Uitzending Gemist'.
Waardeloze ontwikkeling. Geef dan de mogelijkheid om een paar centen extra te betalen voor reclamevrij aanbod.
 
TedZero zei:
Ja, is hier op het forum ook al ergens gemeld, weet niet meer waar. Gisteren heb ik het ook zelf gezien bij 'Uitzending Gemist'.

Dat was ik zij de gek.
En het was hier https://ziggoforum.nl/posts/594485/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gelukkig kan je via de Smart TV apps (ik heb apps via mijn Philips TV) nog steeds naar Uitzending Gemist kijken zonder reclame, en ook naar RTL XL zonder bijbetalen.
We gebruiken steeds vaker de apps en steeds minder de mediabox hiervoor.
 
@pb1:
Even ervan afgezien dat het hier niet gaat om allerlei alternatieven maar om de UPC-variant van UG, lever je via die Philips TV-app zeer veel in aan beeldkwaliteit. Voor mij is dat daarom sowieso geen bruikbaar alternatief.
 
Ik heb nog helemaal geen tablets of apps. Loop op dat gebied altijd wat achter....

Of het op tweede scherm uit blijft de reklame lijkt me stug. zie nu al dat als je wilt extra sterreklame op je tablet kan kijken (als ik het goed begrepen heb) en dan prijzen kan winnen.

Is iets herhalen dan zo duur? Of is het extra inkomsten genereren welke (grotendeels) alleen ten goede komen aan een kleine groep mensen en niet aan de kijkers?
 
Upc kan er niets aan doen, volgens upc.nl. Maar tuurlijk kan upc hier wat aan doen, gewoon eisen zoniet geen ned 1 2 3 ondemand, of we al niet genoeg betalen, lijkt er op hoe meer je betaald hoemeer reclame je tezien krijgt.

ohja is mijn mening, voordat iedereen er weer over valt :P :P :P
 
In Groot Brittannië is dit echt "not done".
Je betaald al (daar) kijk- en luistergeld en dan mag je niet nogmaals voor de content betalen in welke vorm dan ook.
Hier is kijk- en luistergeld veranderd in belasting, en worden we geacht alles maar te accepteren.
 
Terug
Bovenaan