• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ondemand knop upc doet raar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter glasvezeltje
  • Startdatum Startdatum
G

glasvezeltje

ik heb het volgende probleem,als ik op de ondemand knop drup per ongeluk kan ik niet terug naar upc gewoon met de afstandbediening moet dan alles spannings vrij maken resetten
dus maw van ondemand naar de upc knop werkt ,alle andere opties wel
 
dit wordt een raar verhaal,probleem bij Ziggo gemeld zet pr. op on demand of interactive met back knop of upc knop is niet terug te schakelen naar programma,s
o u krijgt en nieuwe afstand bediening okay
nieuwe afstanbediening in huis zet hem op interactieve met de oude afstandbediening weer er niet uit te halen neem de nieuwe
en jawel HET WERKT maar nu de cloo MET DE OUDE WERKT HET NU OOK RA RA RA
WAT KAN DIT GEWEEST ZIJN
 
Terug
Bovenaan