• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

OnDeMand en Philips of Cisco

Berichten
1.525
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds dat UPC werkzaamheden heeft verricht aan de grijze kast im de straat op 10 juni jl, geen signaal op circa 15 zenders. Monteur afgelopen maandag geweest, alles nagelopen en overname punt in de meterkast vervangen en de WCD, mocht niet baten, nieuwe box laten komen, gelukkig weer een Philips, echter geen problemen meer met de zenders, maar totaal geen Ondemand, foutmelding op kanaal 999 Geen IP connectiviteit. Bellen met de HD, ja meneer we krijgen geen retoursignaal, dus kunnen de box niet uitlezen. Bekabeling?? nee die is allemaal nagekeken. Nu komt de monteur vanmiddag weer, om de box om te ruilen voor een Cisco en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Heb nu met de Philips drie tuners met de Cisco maar twee. Maar waar het echt omdraait is Ondemand, zou het nu echt zo zijn dat dit met de box te maken heeft???? Geen retour signaal van de box???
Wie kan me advies geven
BVD
Gr
Rob
 
Volgens een kennis die hetzelfde heeft ervaren in zijn woonplaats met eveneens Philips box kreeg juist vanwege die on demand klachten een Cisco box. Deze bleek zijn on demand problemen NIET op te lossen. Inmiddels omdat de Cisco diverse gebreken ging vertonen kreeg hij een Philips terug en wat denk je? Alles werkt weer inclusief on demand.
 
Nou de box is inmiddels omgeruild voor een Cisco, echter omdat er nu twee boxen binnen een week zijn geruild is het even wachten tot het signaal weer door komt.
Met de Philips box was het zelfs niet mogelijk dmv rechtstreekse kabel op meterkast (daar komt de kabel binnen) Ondemand te ontvangen. Nou we gaan wel weer afwachten, wat vreemd is en blijft dat tot 10 juni alles werkte en daarna, door werkzaamheden aan de buitenkast, het niet meer goed werkt. Mar ja de monteur zegt dat het signaal wat binnenkomt perfect is, dus ja wie ben ik dan?
En werkt het nog niet gaan we weer bellen.
gr.
Rob
 
Deze kennis heeft een paar maanden met de Cisco aangerommeld. Hij nam het dan allemaal wel zelf op al mistte hij de on demand wel weet ik nog en zeker omdat die Cisco maar 2 tuners heeft.
 
Nou het werkt weer allemaal, de Cisco box, werkt zoals hij behoord te werken, alle zenders en Ondemand werken weer prima.
Ja dan maar 1 tuner minder, maar daar komen we ook wel weer overheen en begin volgend jaar komt de nieuwe mediabox, wie weet.
Gr
Rob
 
Terug
Bovenaan