P
pedorstroika
Ik heb die nieuwe (zwarte) Cisco met harddisk, volgens diverse berichten zouden er geen geluidsproblemen met deze box moeten zijn, maar bij mij dus wel.
Op sommige zenders (kan verschillen per keer) valt het geluid op onregelmatige tijden ongeveer 1 sec weg. Het beeld loopt dan gewoon vloeiend door.
De ene keer heb ik op bijv. Ned 1 3 uur lang geen last en dan opeens begint het. Soms 1x per 5min-1 kwartier, en dan ineens 3x in een minuut. Zappen naar een ander kanaal en dat doet het dan wel goed, terug naar Ned 1 en daar valt het geluid weer weg.
Ik heb de box al terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat.
Mijn bekabeling is van (zeer) goede kwaliteit, daar bezuinig ik niet op en daar kan het volgens mij ook niet aan liggen.
Het gekke is dus dat het niet op alle (HD) kanalen gebeurt.
Iemand een idee?
Ik heb alweer een donatie gedaan naar 09001580 en zij zeggen dat ze ermee bezig zijn, maar eerlijk gezegd vertrouw ik daar maar niet al te veel op.
Op sommige zenders (kan verschillen per keer) valt het geluid op onregelmatige tijden ongeveer 1 sec weg. Het beeld loopt dan gewoon vloeiend door.
De ene keer heb ik op bijv. Ned 1 3 uur lang geen last en dan opeens begint het. Soms 1x per 5min-1 kwartier, en dan ineens 3x in een minuut. Zappen naar een ander kanaal en dat doet het dan wel goed, terug naar Ned 1 en daar valt het geluid weer weg.
Ik heb de box al terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat.
Mijn bekabeling is van (zeer) goede kwaliteit, daar bezuinig ik niet op en daar kan het volgens mij ook niet aan liggen.
Het gekke is dus dat het niet op alle (HD) kanalen gebeurt.
Iemand een idee?
Ik heb alweer een donatie gedaan naar 09001580 en zij zeggen dat ze ermee bezig zijn, maar eerlijk gezegd vertrouw ik daar maar niet al te veel op.
