Vandaag bleek dat we waarschijnlijk ruim een dag onbereikbaar zijn geweest.
We merkten het omdat we zelf niet konden bellen.
Uiteindelijk bleek dat het Arris modem dacht dat er ergens een telefoon "van de haak" lag.
Alle (5) telefoons nagekeken, allemaal ook een keertje aan en uit gezet.
Het modem bleef denken dat er een toestel van de haak lag.
Stekker naar de tel-lijnen eruit en terug => geen verschil
Modem uit en weer aan.
Nu weer OK.
De internetverbinding (chello-light) bleef wel perfect werken.
Controleer nu regelmatig de telefoon of we nog wel een kiestoon hebben.
We wonen in postcode 5709.
Hebben al meer mensen dit probleem in deze regio?
Ik zie hier wel wat meldingen over maar hoofdzakelijk van langer geleden en meestal
in regio 3039.
We merkten het omdat we zelf niet konden bellen.
Uiteindelijk bleek dat het Arris modem dacht dat er ergens een telefoon "van de haak" lag.
Alle (5) telefoons nagekeken, allemaal ook een keertje aan en uit gezet.
Het modem bleef denken dat er een toestel van de haak lag.
Stekker naar de tel-lijnen eruit en terug => geen verschil
Modem uit en weer aan.
Nu weer OK.
De internetverbinding (chello-light) bleef wel perfect werken.
Controleer nu regelmatig de telefoon of we nog wel een kiestoon hebben.
We wonen in postcode 5709.
Hebben al meer mensen dit probleem in deze regio?
Ik zie hier wel wat meldingen over maar hoofdzakelijk van langer geleden en meestal
in regio 3039.