R
ronaldsmit
Hallo allemaal,
Na jaren ADSL, sinds vorige week toch ook maar internet bij UPC genomen
Alles werd supersnel geleverd en werkt inmiddels prima en naar behoren. Niets anders dan lof dus.
Persoonlijk vind ik echter dat accountbeheer nogal rommelig en goedkoop over komen.
Ik kan ook nergens iets vinden over de eerste optie die beschikbaar is binnen accountbeheer.
Deze optie heeft ook niet eens een naam. Er staat alleen '---'.
Als ik hier op klik krijg ik een lijst met namen voorgeschoteld die lijken op m'n hoofdaccountnaam. Selecteer ik vervolgens zo'n naam dan zie ik bij 'Uw UPC Breedband Internet persoonlijke homepage controleren' deze naam onder m'n hoofdaccount staan. Ook heeft deze naam 50MB tot z'n beschikking.
Vervolgens kan ik inloggen via ftp op m'n hoofdaccount, maar ook op die andere naam (met het wachtwoord van m'n hoofdaccount) en ze zijn ook compleet gescheiden van elkaar (getest).
Ik kan bovenstaande herhalen en zo heb ik inmiddels een lijst met 4 aparte accounts, elk met hun hun eigen 50MB diskruimte.
Is dit normaal? Kan je meerdere homepage accounts aanmaken, ieder met 50MB diskruimte? Wat ik ook raar vind is dat ik deze namen nergens meer kan verwijderen.
Iemand met meer ervaring binnen accountbeheer die hier iets nuttigs over kan zeggen?
Na jaren ADSL, sinds vorige week toch ook maar internet bij UPC genomen
Alles werd supersnel geleverd en werkt inmiddels prima en naar behoren. Niets anders dan lof dus.
Persoonlijk vind ik echter dat accountbeheer nogal rommelig en goedkoop over komen.
Ik kan ook nergens iets vinden over de eerste optie die beschikbaar is binnen accountbeheer.
Deze optie heeft ook niet eens een naam. Er staat alleen '---'.
Als ik hier op klik krijg ik een lijst met namen voorgeschoteld die lijken op m'n hoofdaccountnaam. Selecteer ik vervolgens zo'n naam dan zie ik bij 'Uw UPC Breedband Internet persoonlijke homepage controleren' deze naam onder m'n hoofdaccount staan. Ook heeft deze naam 50MB tot z'n beschikking.
Vervolgens kan ik inloggen via ftp op m'n hoofdaccount, maar ook op die andere naam (met het wachtwoord van m'n hoofdaccount) en ze zijn ook compleet gescheiden van elkaar (getest).
Ik kan bovenstaande herhalen en zo heb ik inmiddels een lijst met 4 aparte accounts, elk met hun hun eigen 50MB diskruimte.
Is dit normaal? Kan je meerdere homepage accounts aanmaken, ieder met 50MB diskruimte? Wat ik ook raar vind is dat ik deze namen nergens meer kan verwijderen.
Iemand met meer ervaring binnen accountbeheer die hier iets nuttigs over kan zeggen?
