I
ivo007
Ik ben onlangs abonnee geworden van Ziggo en kreeg daarbij het modem van het merk Technicolor TC7210.Z
Geplaatst in de meterkast en het modem wordt extreem warm vond ik.
Na meten van het verbruik kwam ik tot de conclusie dat het totale continu stroomverbruik maar liefst 15 watt is.
Ongelofelijk toch dat Ziggo dit modem bij haar gebruikers plaatst in een tijd dat we met z'n allen zuinig moeten omspringen met energie.
Begrijp me goed, ik ben zeker geen milieu freak maar ik vind het gewoon onacceptabel.
Ik heb verzocht om een ander (Ubee) modem maar zoals verwacht gaat ziggo daar niet in mee.
Zelfs na het omzetten van het modem in Brigde mode is het verbruik nog steeds hetzelfde.
Bewijs natuurlijk dat het ontwerp van dit modem compleet "ruk" is.
Ziggo maakt het natuurlijk niet uit...zij hoeven de energie kosten niet te betalen.
Ik wil het er toch niet bij laten zitten.
Wie doet mee om naar Ziggo een vuist te maken, en hier aandacht voor te vragen?
Geplaatst in de meterkast en het modem wordt extreem warm vond ik.
Na meten van het verbruik kwam ik tot de conclusie dat het totale continu stroomverbruik maar liefst 15 watt is.
Ongelofelijk toch dat Ziggo dit modem bij haar gebruikers plaatst in een tijd dat we met z'n allen zuinig moeten omspringen met energie.
Begrijp me goed, ik ben zeker geen milieu freak maar ik vind het gewoon onacceptabel.
Ik heb verzocht om een ander (Ubee) modem maar zoals verwacht gaat ziggo daar niet in mee.
Zelfs na het omzetten van het modem in Brigde mode is het verbruik nog steeds hetzelfde.
Bewijs natuurlijk dat het ontwerp van dit modem compleet "ruk" is.
Ziggo maakt het natuurlijk niet uit...zij hoeven de energie kosten niet te betalen.
Ik wil het er toch niet bij laten zitten.
Wie doet mee om naar Ziggo een vuist te maken, en hier aandacht voor te vragen?
