• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

(on)volledigheid Uitzending-/Programma gemist ?!?!

Berichten
279
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Ik heb (in de gauwigheid nog) niet een topic gezien eerder hieraan besteed. Indien ik met mijn ogen dicht heb gekeken bij voorbaat mijn welgemeende excuses!!

Afgelopen zondagochtend wilden wij een tweetal programma's van de (zaterdag)avond ervoor, uitgezonden door de VARA op Nederland 1, terug gaan kijken middels 'Programma gemist (uitzending gemist)'. Deze programma's waren 'Kassa' en 'Kinderen geen bezwaar'.

Een prachtig systeem, echter, waarom zijn de programma's die wij wilden terugkijken NIET aan de lijst toegevoegd? Kassa en Kinderen geen bezwaar zijn niet terug te kijken!

Kan en wil iemand mij eens een reactie geven?

Alvast bedankt!
 
RicoK zei:
Hallo,

Ik heb (in de gauwigheid nog) niet een topic gezien eerder hieraan besteed. Indien ik met mijn ogen dicht heb gekeken bij voorbaat mijn welgemeende excuses!!

Afgelopen zondagochtend wilden wij een tweetal programma's van de (zaterdag)avond ervoor, uitgezonden door de VARA op Nederland 1, terug gaan kijken middels 'Programma gemist (uitzending gemist)'. Deze programma's waren 'Kassa' en 'Kinderen geen bezwaar'.

Een prachtig systeem, echter, waarom zijn de programma's die wij wilden terugkijken NIET aan de lijst toegevoegd? Kassa en Kinderen geen bezwaar zijn niet terug te kijken!

Kan en wil iemand mij eens een reactie geven?

Alvast bedankt!

Beide programma's krijgen we op dit moment niet aangeleverd.

Per 1 november gaat er het eea veranderen en zullen we naar alle waarschijnlijkheid ook meer content gaan krijgen, aldus de leverancier. Dus wacht dat nog even af.

Mochten er in de week na 1 november nog programma's zijn die we niet aangeleverd krijgen, dan hoor ik het graag.
 
Mijn moeder zat te zeuren dat spoorloos er ook niet op te vinden is. Verder vind ik het overigens best goed werken!, het is alleen met het laden nog behoorlijk sloom maargoed alles op zijn tijd.
 
vanaf het begin is het al niet compleet. terwijl het wel via www.uitzendinggemist.nl wel te zien is.
 
vanaf morgen zou het dus beter moeten gaan en alle content aanwezig moeten zijn
sylvester_25 zei:
vanaf het begin is het al niet compleet. terwijl het wel via www.uitzendinggemist.nl wel te zien is.
nou, volgens bovenstaand bericht van ernie-UPC zou morgen alles beter moeten zijn ern krijgen we alles wat te zien is via uitzendinggemist ook op ondemand, hopelijk ook in chronologische volgorde en niet zoals nu
 
Het is toch op chronologische volgorde nu? Per dag en dan gesorteerd op tijd, dat is een van de mogelijkheden.
Of bedoel je het anders?
 
klend zei:
Het is toch op chronologische volgorde nu? Per dag en dan gesorteerd op tijd, dat is een van de mogelijkheden.
Of bedoel je het anders?

dat klopt wel op dag inderdaad, dan zijn ze chronologisch, zoek je op zender of genre dan zie dat het geregeld niet chronologisch is geordend.
 
babybox zei:
ern krijgen we alles wat te zien is via uitzendinggemist ook op ondemand

Weet niet waar je dat hebt gelezen, maar dat heb ik niet gezegd. Er is nou eenmaal content die wel beschikbaar wordt gesteld voor internet en niet voor Digitale TV, daar kunnen we helaas niks aan doen. Maar ik heb begrepen dat het aanbod uitgebreider wordt dan dat het nu is.
 
Ernie-UPC zei:
Beide programma's krijgen we op dit moment niet aangeleverd.

Per 1 november gaat er het eea veranderen en zullen we naar alle waarschijnlijkheid ook meer content gaan krijgen, aldus de leverancier. Dus wacht dat nog even af.

Mochten er in de week na 1 november nog programma's zijn die we niet aangeleverd krijgen, dan hoor ik het graag.

Vanmorgen heb ik KASSA en Kinderen geen bezwaar van zaterdagavond (VARA, Ned1) terug gekeken.
Dus, sowieso zijn de programma's waarmee ik deze topic ben gestart terug te zien.

Zodra ik een ander programma mis, zal ik je dit laten weten.
 
Terug
Bovenaan