On line zetten mediabox horizon

Het is mij niet duidelijk wat je bedoelt.
  • Wil je de Horizon box installeren, dan gebruik de de installatiehandleiding. Ben je een nieuwe Ziggo klant kan je bij de Ziggo helpdesk om een gratis installatie monteur vragen.
  • Heb je de box werkend, maar loop je op een specifiek deel vast dan duidelijk uitleggen waar je vast loopt en wat je al hebt gedaan.
 
Dank voor de reactie. Ik krijg steeds foutcode cs9097. Heb wel tv maar geen dig. programmagids en geen digitale radiozenders.
 
cs9097 betekent dat er geen verbinding met internet is.

Je box kan stuk zijn, maar je kan 2 dingen proberen. Maak de box 1 minuutje stroomloos (stekker eruit). Helpt dit niet, zet dan de box terug naar de fabrieksinstellingen. Helpt beide niet, dan is je box (Intern modem van de box) waarschijnlijk stuk en moet je dit melden bij de helpdesk.
 
Laatst bewerkt:
Is de box wel aangemeld op je wifi netwerk, anders kun je indien mogelijk met een ethernetkabel aansluiten.
 
Hij heeft de Mediabox XL. Internet gaat over coax bij de Mediabox XL, die een intern modem heeft.
 
Nog even een aanvulling: foutcode cs9097 kun je ook krijgen wanneer je de Mediabox XL op je modem aansluit.

Internet gaat via de coaxkabel bij de Mediabox XL, dus sluit geen utp kabel van je modem naar de box aan, want dat geeft problemen en geeft ook deze foutcode.
 
Terug
Bovenaan