A
A.Hoekstra
Sinds februari jl. in het bezit v an Digitale TV van UPC. De opdracht on demand werkt niet. Heel veel telefoongesprekken gevoerd en nog langer gewacht op die gesprekken wat nog veel meer kost. Uit deze telefoongesprekken is niets uitgekomen. Dan maar mailen dacht ik. Ten 1e is het al lastig om het mailformulier te vinden om een klacht op te verwoorden en ten 2e moet je bij elk bericht opnieuw al je gegevens invoeren met naam nummers enz.
Dit is om je te ontmoedigen om klachten te sturen. Op 1 van de vele mails kreeg ik uiteindelijk een antwoord met daarin de oplossing voor mijn probleem. Stekker er uit met pijlknopje indrukken. stekker er in en terug naar fabrieksinstellingen enz. Uiteindelijk geen resultaat. Telkens, als alle handelingen gemaakt zijn druk ik op on demand en prompt krijg ik de letters CRM. Het apparaat kan ik niet meer uitzetten en reageerd totaal niet meer op de afstandsbediening of de knoppen op de mediabox. Ook heb ik andere stadscodes gebruikt maar niets helpt. Toen weer een mail gestuurd naar UPC. Daarop kreeg ik het bericht dat ze per mail niets aan mijn storing kunnen doen. Ik moet bellen naar 0900 1580
Toen was het kringetje rond. Ik zit zachtjesaan te balen bij het horen, zien of kijken naar de letters UPC.
Ze leveren een wanprestatie en ik weet niet wat ik hiermee moet beginnen. Ik betaal voor iets wat ik niet krijg.
Over 3 weken gaat de gemeente de zeer snelle glasvezelkabel in de woningen aansluiten. Dus het wachten is op een betrouwbare provider. Ik voel me echt genaaid. Bedankt UPC.

Dit is om je te ontmoedigen om klachten te sturen. Op 1 van de vele mails kreeg ik uiteindelijk een antwoord met daarin de oplossing voor mijn probleem. Stekker er uit met pijlknopje indrukken. stekker er in en terug naar fabrieksinstellingen enz. Uiteindelijk geen resultaat. Telkens, als alle handelingen gemaakt zijn druk ik op on demand en prompt krijg ik de letters CRM. Het apparaat kan ik niet meer uitzetten en reageerd totaal niet meer op de afstandsbediening of de knoppen op de mediabox. Ook heb ik andere stadscodes gebruikt maar niets helpt. Toen weer een mail gestuurd naar UPC. Daarop kreeg ik het bericht dat ze per mail niets aan mijn storing kunnen doen. Ik moet bellen naar 0900 1580
Toen was het kringetje rond. Ik zit zachtjesaan te balen bij het horen, zien of kijken naar de letters UPC.
Ze leveren een wanprestatie en ik weet niet wat ik hiermee moet beginnen. Ik betaal voor iets wat ik niet krijg.
Over 3 weken gaat de gemeente de zeer snelle glasvezelkabel in de woningen aansluiten. Dus het wachten is op een betrouwbare provider. Ik voel me echt genaaid. Bedankt UPC.
