On demand

D

Dre

Wij hebben slechts 1 keer een film kunnen bestellen via Arrivo. Daarna lukt het ons niet meer en ook kunnen we niet meer bij my service. We hebben UPC al een paar keer hierover gebeld, maar wat ze ook doen...............nou ja je raadt het al........ noppes.

De modem en Set top computer zijn aangesloten op de wandcontactdoos in de huiskamer. We hebben gewoon tv.

Het uit en aan schakelen van de modem en set top computer, de refreshes en andere maatregelen van UPC hebben niet geholpen.

Heeft iemand ook die ervaring en/of kan iemand ons misschien vertellen hoe we dit kunnen oplossen.

Alvast bedankt

Dré
 

xptje

Forum Gebruiker
Berichten
125
hier hebben we zeker ervaring mee. dit gebeurt elke zoveel maanden als de stroom er even af is of de STC vastloopt en uit zichzelf gaat herstarten. Soms krijgen we dan alle interactieve mogelijkheden even niet meer terug (dus ook de mail niet en ook interactive niet).

Zelf kan je hier niets aan doen, behalve een paar keer de stroom er wat langer vanaf en weer herstarten. Waarschijnlijk is het enige dat helpt een softwareupdate via de UPC helpdesk... bij ons kwam het hierna meestal weer goed. Een enkele keer niet en dan moet de STC omgewisseld worden.

Succes1
 
K

kollenburg

Hoi,

Wat is de foutmelding die je krijgt bij het bestellen van de film?
En werken de overige kanalen van het digitale-pakket wel?

Mischien kunnen we dat iets zinnigs zeggen.

Grtz,
 
L

lazyboy

Uit ervaring weet ik dat de coax-kabel die meegelverd wordt ERG slecht is. Dit kan een mogelijke oorzaak zijn. Je kan inderdaad ff kijken of er ook andere zenders (digitaal) niet "goed"te ontvangen zijn.

En anders ligt het probleem bij UPC zelf of de decoder werkt niet naar behoren.

greetingz,
lazyboy
 
Bovenaan