D
Dre
Wij hebben slechts 1 keer een film kunnen bestellen via Arrivo. Daarna lukt het ons niet meer en ook kunnen we niet meer bij my service. We hebben UPC al een paar keer hierover gebeld, maar wat ze ook doen...............nou ja je raadt het al........ noppes.
De modem en Set top computer zijn aangesloten op de wandcontactdoos in de huiskamer. We hebben gewoon tv.
Het uit en aan schakelen van de modem en set top computer, de refreshes en andere maatregelen van UPC hebben niet geholpen.
Heeft iemand ook die ervaring en/of kan iemand ons misschien vertellen hoe we dit kunnen oplossen.
Alvast bedankt
Dré
De modem en Set top computer zijn aangesloten op de wandcontactdoos in de huiskamer. We hebben gewoon tv.
Het uit en aan schakelen van de modem en set top computer, de refreshes en andere maatregelen van UPC hebben niet geholpen.
Heeft iemand ook die ervaring en/of kan iemand ons misschien vertellen hoe we dit kunnen oplossen.
Alvast bedankt
Dré