• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

On Demand werkt niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Marijn08
  • Startdatum Startdatum
M

Marijn08

Ik heb 2 Mediaboxen van upc. Op alle 2 kan ik geen On Demand meer kijken. De 1 krijgt geen ip-adres en de ander krijgt het ip adres 192.168.100.10(Kabelmodem (192.168.100.1) Maar op mijn pc is het 192.168.0.11(Kabelmodem (192.168.0.1)
Ik kan het modem op alle 2 bereiken.

Als ik test op kanaal 999 staat er: Dat er iets mis is met de bekabeling. Klik je nog een keer op de rode knop krijg je dit:
fouts.jpg


Ik gebruik deze splitter:
MCP-03-1-HRCL_m.JPG


HD gebeld maar die ik aan de telefoon had wist het niet.
 
prince161 zei:
dit had ik ook
oplossing bij was stekker en kabel voor 10 minuten uit de box en dan weer aansluiten.


Oke dan ga ik dat even proberen. Alvast bedankt.
 
prince161 zei:
dit had ik ook
oplossing bij was stekker en kabel voor 10 minuten uit de box en dan weer aansluiten.

Waarom 10 minuten ?
Werkt 30 seconden niet goed ?
 
Dit probleem heb ik ook, bekabeling bij mij 100% in orde. Het enigste wat werkt is fabrieksinstellingen weer laden op de box, echter na verloop van tijd keert dit zelfde probleem weer terug. Je wordt er gek :-\ van. Ben in staat om een box tenemen zonder HD tv. >:(
 
Dit is een bekend probleem van de HD-DVR box van UPC. Zie het eerdere onderwerp "On Demand werkt niet meer op de HD-DVR". Hopelijk werkt UPC/Philips aan een oplossing, maar vooralsnog blijft het stil aan de overkant ...
 
Was deze splitter niet niet retour geschikt? Of was dat een ander model?
 
Stekker eruit heeft niet geholpen. Ik heb trouwens 2 boxen zonder dvr

Ik weet niet hoelang het precies niet meer werkt. Weet niet of het er mee te maken heeft maar de stroom is uitgeknalt door een kapotte lamp. 1 dag later dat ik ging kijken werkte het niet meer.

pagina 999 is trouwens verandert. Bij ip kabelmodem staat nu 0.0.0.0 en dat staat ook bij mac-adres kabelmodem.

Modem stuk??
 
Misschien ligt het niet aan je technische installatie thuis, maar aan UPC: ik moest gisteren ook constateren dat On Demand het niet meer deed en op de testpagina kreeg ook ik drie rood-meldingen. Aan mijn setup en bekabeling was niets veranderd....

De mevrouw van de UPC-helpdesk was van goede wil, maar kon niet echt helpen: het beste wat ze kon doen was een monteur voor over bijna 2 weken aanbieden!!! Oftewel, pech gehad meneer, wacht u maar (tenminste) 2 weken tot u krijgt waarvoor u wel betaalt. Ik vind het onderhand gewoon knap van UPC; heel lang heb ik niks dan goede diensten van UPC, maar als het dan eindelijk weer eens fout gaat, weet die helpdesk altijd binnen de kortste keren mijn irritatie en frustratiegraad naar kookpunt te krijgen...

Nouja, wachten maar weer. Ik ga wel serieus compensatie claimen (en dus zowel mij als UPC weer veel werk bezorgen, misschien niet eens zo slecht in deze zogenaamde crisistijden?).
De mevrouw van de helpdesk merkte trouwens op dat ze wel erg veel meldingen van het niet werken van 'On Demand' kreeg, maar na overleg met haar supervisor moest ze me toch meedelen dat het probleem waarschijnlijk / ongetwijfeld bij mij thuis zou liggen en dat de monteur er over 2 weken naar zou kunnen kijken.... misschien zit er wel iets helemaal fout bij UPC, maar die optie zelfs maar verkennen gaat blijkbaar het reflectievermogen van UPC te boven...
 
Terug
Bovenaan