• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

On demand start niet op=vervelend

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wil1964

Hallo allemaal, heb het volgende probleem.

Als ik on demand wil kijken via de humax IRHD 5100C krijg ik het volgende te te zien:

maakt verbinding; en dan rechts bovenin, druk op de rode knop en vervolgens op OK



Nou, ik kan drukken wat ik wil, krijg gewoon on demand niet.

Heb de decoder een nacht van het stroom gehad, maar hielp dus niet.

Iemand een oplossing?
Ben een leek met dit soort dingen

Vr groet, Wil
 
Hallo allemaal, heb het volgende probleem.

Als ik on demand wil kijken via de humax IRHD 5100C krijg ik het volgende te te zien:

maakt verbinding; en dan rechts bovenin, druk op de rode knop en vervolgens op OK



Nou, ik kan drukken wat ik wil, krijg gewoon on demand niet.

Heb de decoder een nacht van het stroom gehad, maar hielp dus niet.

Iemand een oplossing?
Ben een leek met dit soort dingen

Vr groet, Wil

Kijk eerst op de Ziggo site of er op jou postcode geen storing is.
Kijk in het menu van je 5100 of je wel een internet verbinding hebt.
Dit zijn de meest voorkomende problemen.
Verder zijn er nog andere oplossingen zoals b.v. energ.bespar. uit / aan of deco terug zetten naar fabrieks instellingen of in het menu op knopje toepassen te drukken om internet instellingen opnieuw te configureren enz. dit vindt je allemaal door b.v. de zoek functie van het forum te gebruiken.
Kom je er niet uit lezen wij het wel er is altijd wel iemand die je verder helpt.

Gr.Arno
 
Hallo allemaal, heb het volgende probleem.

Als ik on demand wil kijken via de humax IRHD 5100C krijg ik het volgende te te zien:

maakt verbinding; en dan rechts bovenin, druk op de rode knop en vervolgens op OK



Nou, ik kan drukken wat ik wil, krijg gewoon on demand niet.

Heb de decoder een nacht van het stroom gehad, maar hielp dus niet.

Iemand een oplossing?
Ben een leek met dit soort dingen

Vr groet, Wil

Als je dit probleem altijd ervaart en het dus nooit lukt om op te starten, dan vraag ik je het MAC adres even te sturen (per PM), zodat ik kan kijken in onze logs waar het fout gaat
 
Hoi


probleem is opgelost, moest in t menu instellingen downloaden,die de laatste tijd veranderd zijn.

Bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan