• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

On demand SPAM uitzetten ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hellhound
  • Startdatum Startdatum
H

Hellhound

Hallo,

Ik ben net overgestapt op digitale TV (Mediabox) maar moet zeggen dat ik totaal niet kapot ben (en dan druk ik me nog zachtjes uit) van het feit dat ik op veel kanalen steeds die rode knop SPAM van UPC zie of ik ook niet meer On Demand van die zender wil hebben.

Ik ben mans genoeg om dit gewoon via het Menu te doen, mocht ik daar interesse in hebben.

Call me old fashioned , maar ik hou niet van deze opdringerige manier van "werken".

Dit komt op mij over als een soort van digitale colportatie. Dus mijn vraag is , kan ik dit ook ergens uitzetten?.
 
Hellhound,
het kan nog erger, misschien al meegemaakt?
Je zapt naar een zender, en, spontaan gaat ie dan on demand.
 
Kan alleen als je kiest voor Ci+.

Lekker ouderwets zappen zonder spam.

Met de afstandbediening van je tv. Die WEL werkt.
 
oke, bedankt voor de reacties. Ik heb nu nog een mega oude TV, maar binnenkort koop ik een nieuwe en zal dan meteen op Ci+ overstappen.

Ja dat meteen naar On Demand heb ik ook al gehad, en vanmiddag moest ik ineens weer alles opnieuw activeren, mn favorieten waren ook weer weg, de techniek staat voor niets :D
 
Deze mag inderdaad als optie worden toegevoegd, het geeft hier ook vertraging bij zappen als hij het blijkbaar even niet kan vinden. Uitzetten dus
 
Franz zei:
Hellhound,
het kan nog erger, misschien al meegemaakt?
Je zapt naar een zender, en, spontaan gaat ie dan on demand.

Dit vind ik ook mega irritant. Ik heb de extra mediabox dan ook maar de deur uit gedaan en er CI+ voor in de plaats genomen. Wat een verademing...
 
Terug
Bovenaan