H
Hellhound
Hallo,
Ik ben net overgestapt op digitale TV (Mediabox) maar moet zeggen dat ik totaal niet kapot ben (en dan druk ik me nog zachtjes uit) van het feit dat ik op veel kanalen steeds die rode knop SPAM van UPC zie of ik ook niet meer On Demand van die zender wil hebben.
Ik ben mans genoeg om dit gewoon via het Menu te doen, mocht ik daar interesse in hebben.
Call me old fashioned , maar ik hou niet van deze opdringerige manier van "werken".
Dit komt op mij over als een soort van digitale colportatie. Dus mijn vraag is , kan ik dit ook ergens uitzetten?.
Ik ben net overgestapt op digitale TV (Mediabox) maar moet zeggen dat ik totaal niet kapot ben (en dan druk ik me nog zachtjes uit) van het feit dat ik op veel kanalen steeds die rode knop SPAM van UPC zie of ik ook niet meer On Demand van die zender wil hebben.
Ik ben mans genoeg om dit gewoon via het Menu te doen, mocht ik daar interesse in hebben.
Call me old fashioned , maar ik hou niet van deze opdringerige manier van "werken".
Dit komt op mij over als een soort van digitale colportatie. Dus mijn vraag is , kan ik dit ook ergens uitzetten?.
