W
Woppie
Zijn er meer mensen die in dit kader vaker de melding van de stb krijgen dat "de service tijdelijk niet beschikbaar is en dat men contact op moet nemen via upc.nl en/of de telefonische helpdesk"? Of dat het "even geduld aub" scherm nooit weg gaat?
Ik heb net een gloednieuwe stb gekregen ivm een aanlopende ventilator in de vorige.
't Is een Thomson met DVR en ik heb het royaal pakket, dus ik zou alles moeten hebben om dit te kunnen zien (wil het ook erg graag zien).
Ik weet dat het hiervoor wel werkte, want ik heb BOES (je weet wel: Boes, het rund in de klompen en Dolly de Schildpad en Saffie de vage Rataplan achtige hond Grin ) kunnen zien met de vorige stb (da's alweer een tijdje geleden overigens).
De monteur heeft de boel hier geïnstalleerd en gecontroleerd en de bekabelingssituatie is niet nadien door mij veranderd waardoor signaalverlies oid kan optreden.
De stb staat in principe ook gewoon op de fabrieksinstellingen en hij is door de monteur geforceerd om direct na de installatie (afgelopen week) een softwareupdate op te halen (stroom eraf, knopje indrukken naar links, stroom erop en 10 minuten later klaar etc.).
P.S. Ook nog even voor de volledigheid via kanaal 999 de IP- en MAC-adressen gecheckt. Alles groen, alles OK.
Suggesties?
Ik heb net een gloednieuwe stb gekregen ivm een aanlopende ventilator in de vorige.
't Is een Thomson met DVR en ik heb het royaal pakket, dus ik zou alles moeten hebben om dit te kunnen zien (wil het ook erg graag zien).
Ik weet dat het hiervoor wel werkte, want ik heb BOES (je weet wel: Boes, het rund in de klompen en Dolly de Schildpad en Saffie de vage Rataplan achtige hond Grin ) kunnen zien met de vorige stb (da's alweer een tijdje geleden overigens).
De monteur heeft de boel hier geïnstalleerd en gecontroleerd en de bekabelingssituatie is niet nadien door mij veranderd waardoor signaalverlies oid kan optreden.
De stb staat in principe ook gewoon op de fabrieksinstellingen en hij is door de monteur geforceerd om direct na de installatie (afgelopen week) een softwareupdate op te halen (stroom eraf, knopje indrukken naar links, stroom erop en 10 minuten later klaar etc.).
P.S. Ook nog even voor de volledigheid via kanaal 999 de IP- en MAC-adressen gecheckt. Alles groen, alles OK.
Suggesties?
