• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

On-Demand kijken tijdens opname

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rgestel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rgestel

Is het mogelijk met de 5200 om een On-Demand film te bekijken tijdens een opname?

Ik heb redelijk veel vaste opnames staan door de week heen en wil tijdens een opname een film of serie kopen. Dit is volgens mij (nog) niet mogelijk met de huidige firmware. Hebben meer mensen hier last van? Is het een bug niet reeds bekend is bij Ziggo (Annoniem??) en in de volgende update wordt opgelost?

Als dit niet werkt, kost dat Ziggo geld omdat ik geen fims kan kopen en bekijken door al mijn vaste opnames.... Of doe ik iets verkeerd?
 
Nee, door een bug is dat niet mogelijk.
Wordt hopelijk bij de volgende update opgelost.
 
Volgens Humax is dit geen bug, maar zo ontworpen.

Wel gingen ze proberen er wat aan te doen.
 
Ik meen me te herinneren dat Anoniem al eens had aangegeven dat dit niet de bedoeling was en als Bug aangemerkt zou worden, maar kan het bericht zo snel niet vinden (als hij dit niet geschreven heeft dan had ik het gehoopt :) maar ben er vrij zeker van). Of het opgelost kan worden en wanneer is niet medegedeeld (dacht ik)....

Maar ik verwacht dat er pas een update komt als de opname bug opgelost is, maar kan er naast zitten natuurlijk... (hoop ik, want het zou top zijn als On Demand en opnemen gelijktijdig kunnen).
 
Het kunnen opnemen tijdens On-Demand kijken is misschien bewust niet mogelijk. Als dit wel zo was, dan zou je b.v. de inhoud van een On-Demand film zelf kunnen opnemen. Ik denk dat dit niet de bedoeling is i.v.m. de rechten op deze, meestal heel nieuwe, film.
 
Het kunnen opnemen tijdens On-Demand kijken is misschien bewust niet mogelijk. Als dit wel zo was, dan zou je b.v. de inhoud van een On-Demand film zelf kunnen opnemen. Ik denk dat dit niet de bedoeling is i.v.m. de rechten op deze, meestal heel nieuwe, film.

Het probleem zit hem eerder in het niet kunnen kijken van On demand en opnemen van bijvoorbeeld SBS en dat dan gelijk tijdig.

Het opnemen van On Demand kan sowieso niet....
 
Dan wacht je wel op de nieuwe CI+ modules want de huidige CI+ cam's kunnen niet interactief gemaakt worden volgens Anoniem hier ergens op dit forum.
Dus dat gaat euries kosten voor die CI+ gebruikers die ook ITV willen.
 
Hoop dat deze "semi"-bug snel wordt opgelost. Tot die tijd gaan we nog maar naar de videotheek om een filmpje te huren. Heb, zeker in het weekend, veel wekelijkse opnames staan zodat het mij niet lukt om een film bij Ziggo te kopen via OnDemand... Gemiste kans voor Ziggo zal ik maar zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan