D
dora55
Vaak als ik op on demand iets wil bekijken waarop ik geabonneerd ben dan lees ik
foutcode 8010. Nu heb ik er al enkele keren over gebeld en ik heb inmiddels een nieuwe kabel gekregen van Ziggo, maar dat heeft niet geholpen. Nu wacht ik op een nieuwe T-splitter want dan zou dat de oorzaak zijn. Het lijkt me stug, want het signaal van de televisie is verder in orde. Ik heb de horizonbox vanaf het begin dat hij op de markt is gekomen, en ik dacht dat de meeste fouten met deze box al hersteld waren, maar blijkt toch van niet.
Ik krijg trouwens het signaal vanuit de muur en de afstand tussen de muur en de box is dichtbij.
Met vr. groet,
Dora
foutcode 8010. Nu heb ik er al enkele keren over gebeld en ik heb inmiddels een nieuwe kabel gekregen van Ziggo, maar dat heeft niet geholpen. Nu wacht ik op een nieuwe T-splitter want dan zou dat de oorzaak zijn. Het lijkt me stug, want het signaal van de televisie is verder in orde. Ik heb de horizonbox vanaf het begin dat hij op de markt is gekomen, en ik dacht dat de meeste fouten met deze box al hersteld waren, maar blijkt toch van niet.
Ik krijg trouwens het signaal vanuit de muur en de afstand tussen de muur en de box is dichtbij.
Met vr. groet,
Dora
