N
Negaiido
Sinds een paar weken heb ik interactieve tv en een Cisco interactieve decoder.
Nu wil ik met "on demand" dingen terugkijken alleen krijg ik helemaal niks te zien bij elke submenu.(uitzending gemist, film1 etc.)
Ik heb op de website van Ziggo gekeken en er is ook geen storing bekend.
Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt
edit: fabrieksinstellingen loste het probleem maar hoe lang weet ik nog niet :X Voor nu kan er denk ik wel een slot op dit bericht :X
Nu wil ik met "on demand" dingen terugkijken alleen krijg ik helemaal niks te zien bij elke submenu.(uitzending gemist, film1 etc.)
Ik heb op de website van Ziggo gekeken en er is ook geen storing bekend.
Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt

edit: fabrieksinstellingen loste het probleem maar hoe lang weet ik nog niet :X Voor nu kan er denk ik wel een slot op dit bericht :X
Laatst bewerkt door een moderator: