W
wildstar
hallo heb een probleem met on demand.
wanneer ik een film huur krijg ik alleen stereo en niet de dolby digital die ik zou moeten krijgen,als je op de i knop drukt geeft ie het wel aan dat ik het zou moeten ontvangen.
monteur is langs geweest en heeft nieuwe mediabox geplaatst maar dat maakte niks uit.
helaas kon de monteur geen kontact krijgen upc en heeft het verder zo gelaten met een aantekening in het systeem.
dus nu maar hier proberen of het probleem op te lossen is.
oh ja bij gewoon tv kijken krijg ik wel dd door gegeven als het aan staat of aan gezet word.
hoop dat jullie er wel een oplossing voor hebben.
wanneer ik een film huur krijg ik alleen stereo en niet de dolby digital die ik zou moeten krijgen,als je op de i knop drukt geeft ie het wel aan dat ik het zou moeten ontvangen.
monteur is langs geweest en heeft nieuwe mediabox geplaatst maar dat maakte niks uit.
helaas kon de monteur geen kontact krijgen upc en heeft het verder zo gelaten met een aantekening in het systeem.
dus nu maar hier proberen of het probleem op te lossen is.
oh ja bij gewoon tv kijken krijg ik wel dd door gegeven als het aan staat of aan gezet word.
hoop dat jullie er wel een oplossing voor hebben.
