• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

on demand geeft geen dolby digital door

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wildstar
  • Startdatum Startdatum
W

wildstar

hallo heb een probleem met on demand.
wanneer ik een film huur krijg ik alleen stereo en niet de dolby digital die ik zou moeten krijgen,als je op de i knop drukt geeft ie het wel aan dat ik het zou moeten ontvangen.
monteur is langs geweest en heeft nieuwe mediabox geplaatst maar dat maakte niks uit.
helaas kon de monteur geen kontact krijgen upc en heeft het verder zo gelaten met een aantekening in het systeem.
dus nu maar hier proberen of het probleem op te lossen is.
oh ja bij gewoon tv kijken krijg ik wel dd door gegeven als het aan staat of aan gezet word.
hoop dat jullie er wel een oplossing voor hebben.
 
Volgens mij word er alleen dolby meegestuurd waneer de film HD is, anders gewoon mpeg2 stereo.
 
kijk ook alleen hd en bij de i knop staat ook dat deze film in dd zou moeten zijn en heb je geen keuze.
 
Dit is bij de HD on demand films van Film1 ook zo. Wel 5.1 bij de kanalen 101, 102 en 103, maar niet via on demand. Alhoewel daar bij de meeste HD Film1 films via de info knop te zien is dat het 5.1 zou moeten zijn. Zal wel een bug zijn.

Ben benieuwd of dit ook zo is via de Horizon. Die krijg ik morgen. :)
 
Terug
Bovenaan