J
jkersten
Laat ik beginnen met aan te geven dat ik tot nu toe eigenlijk nooit grote problemen met UPC heb gehad. Helaas tot nu toe..
Wat is het probleem:
- Een aantal maanden geleden ben ik overgestapt op het Extreme Power pakket met Horizon. Tevens kidszone en een extra mediabox.
- Helaas blijft het beeld en geluid asynchroon lopen en gaat ook het opnemen niet goed. Uiteindelijk na 3 monteurs die aangeven dat ze het probleem niet kunnen oplossen, besloten om te wachten op de update. Helaas is de update voor onbepaalde tijd uitgesteld, dus besloten om terug te gaan naar een reguliere HD DVDR.
- Woensdag 3 juli hierover contact gehad met de helpdesk, toen zou mijn pakket omgezet worden naar een identiek pakket (150Mb internet, Royaal HD tv met kidszone en Film1, extra mediabox en standaard telefonie). Tevens gedurende 1 jaar 15 euro korting/maand omdat ik een nieuw jaar contract aan ging.
- Donderdag 4 juli kreeg ik een mailtje waarin kidszone en film 1 werden opgezegd.
- Donderdag 4 juli een 2e mailtje met een overzicht van mijn bestelling. 100Mb internet ipv 150, geen extra mediabox, geen kidszone en geen film 1.
- Donderdag 4 juli opnieuw contact opgenomen met de HD waarin de medewerker mij vertelde dat er een fout pakket is aangemaakt. Met enige moeite is het haar gelukt om een extreme power pakket aan te maken met een HDDVDR en ook weer kidszone, film1 (standaard) en extra mediabox.
- Donderdag 4 juli een mail dat mijn bestelling is verzonden (HDDVDR).
- Vrijdagochtend 5 juli gebeld met HD of ik deze HDDVDR aan moest sluiten of niet (want deze was verzonden nog o.b.v. van de foute bestelling). Ik moest deze gewoon aansluiten want dan zou de "wachtrij" geleegd worden en dan zou de nieuwe correcte bestelling verwerkt kunnen worden.
- Vrijdagmiddag 5 juli pakket ontvangen en direct aangesloten. Deze werkte op dat moment (alleen digitale TV starter overigens terwijl dit volgens het foute pakket Royaal HD zou moeten zijn).
- Zaterdagochtend 6 juli alleen een melding "installatie wordt voltooid, indien na 15 min. geen beeld neem contact op met UPC).
- Zaterdagochtend 6 juli opnieuw contact met HD. Er zou iets fout zijn gegaan met aanmelden nieuwe mediabox. Dit zou binnen 24 uur verholpen worden door de betreffende afdeling. Tevens via klachtenafdeling maand gratis digitale TV als compensatie.
- Zondagochtend 7 juli na ruim 24 uur geen werkende mediabox. Opnieuw gebeld met HD. Tot mijn verbazing blijkt dat er niemand dit weekend aanwezig is die dit zou kunnen oplossen. En de verwachting is dan ook dat dit op z'n vroegst pas maandagnacht opgelost gaat worden.
Ondertussen dus ook maar een PM naar Esther gestuurd met het verzoek tot hulp en morgenochtend ga ik (zeggen ze) gebeld worden door een "specialist".
Ik wacht af en laat jullie weten hoe het afloopt.
Moet zeggen dat alle opgebouwde vertrouwen zo heel snel tot een nulpunt daalt.
Wat is het probleem:
- Een aantal maanden geleden ben ik overgestapt op het Extreme Power pakket met Horizon. Tevens kidszone en een extra mediabox.
- Helaas blijft het beeld en geluid asynchroon lopen en gaat ook het opnemen niet goed. Uiteindelijk na 3 monteurs die aangeven dat ze het probleem niet kunnen oplossen, besloten om te wachten op de update. Helaas is de update voor onbepaalde tijd uitgesteld, dus besloten om terug te gaan naar een reguliere HD DVDR.
- Woensdag 3 juli hierover contact gehad met de helpdesk, toen zou mijn pakket omgezet worden naar een identiek pakket (150Mb internet, Royaal HD tv met kidszone en Film1, extra mediabox en standaard telefonie). Tevens gedurende 1 jaar 15 euro korting/maand omdat ik een nieuw jaar contract aan ging.
- Donderdag 4 juli kreeg ik een mailtje waarin kidszone en film 1 werden opgezegd.
- Donderdag 4 juli een 2e mailtje met een overzicht van mijn bestelling. 100Mb internet ipv 150, geen extra mediabox, geen kidszone en geen film 1.
- Donderdag 4 juli opnieuw contact opgenomen met de HD waarin de medewerker mij vertelde dat er een fout pakket is aangemaakt. Met enige moeite is het haar gelukt om een extreme power pakket aan te maken met een HDDVDR en ook weer kidszone, film1 (standaard) en extra mediabox.
- Donderdag 4 juli een mail dat mijn bestelling is verzonden (HDDVDR).
- Vrijdagochtend 5 juli gebeld met HD of ik deze HDDVDR aan moest sluiten of niet (want deze was verzonden nog o.b.v. van de foute bestelling). Ik moest deze gewoon aansluiten want dan zou de "wachtrij" geleegd worden en dan zou de nieuwe correcte bestelling verwerkt kunnen worden.
- Vrijdagmiddag 5 juli pakket ontvangen en direct aangesloten. Deze werkte op dat moment (alleen digitale TV starter overigens terwijl dit volgens het foute pakket Royaal HD zou moeten zijn).
- Zaterdagochtend 6 juli alleen een melding "installatie wordt voltooid, indien na 15 min. geen beeld neem contact op met UPC).
- Zaterdagochtend 6 juli opnieuw contact met HD. Er zou iets fout zijn gegaan met aanmelden nieuwe mediabox. Dit zou binnen 24 uur verholpen worden door de betreffende afdeling. Tevens via klachtenafdeling maand gratis digitale TV als compensatie.
- Zondagochtend 7 juli na ruim 24 uur geen werkende mediabox. Opnieuw gebeld met HD. Tot mijn verbazing blijkt dat er niemand dit weekend aanwezig is die dit zou kunnen oplossen. En de verwachting is dan ook dat dit op z'n vroegst pas maandagnacht opgelost gaat worden.
Ondertussen dus ook maar een PM naar Esther gestuurd met het verzoek tot hulp en morgenochtend ga ik (zeggen ze) gebeld worden door een "specialist".
Ik wacht af en laat jullie weten hoe het afloopt.
Moet zeggen dat alle opgebouwde vertrouwen zo heel snel tot een nulpunt daalt.
