E
eduardo
Ik ben van een Internet Power pakket in combinatie met digitale tv met dvr, overgegaan naar een totaal pakket met fiber 30. De omzetting is goed verlopen, echter sindsdien doet mijn tweede mediabox het niet meer. Ik krijg op alle kanalen dat ik gee abonnement zou hebben. Mijn eerste mediabox doet het nog wel. Vele telefoontjes vanaf 23 september hebben helaas nog geen resultaat opgeleverd. Of het wordt gelogd of geeescaleerd, maar mijn tweede box doet het nog steeds niet. Ook on demand werkt niet meer. Via kanaal 999 is alles in orde. Wie kan mij helpen. Misschien iemand van UPC van het Webcare team?
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat dank