• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

omzetting naar totaal pakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eduardo
  • Startdatum Startdatum
E

eduardo

Ik ben van een Internet Power pakket in combinatie met digitale tv met dvr, overgegaan naar een totaal pakket met fiber 30. De omzetting is goed verlopen, echter sindsdien doet mijn tweede mediabox het niet meer. Ik krijg op alle kanalen dat ik gee abonnement zou hebben. Mijn eerste mediabox doet het nog wel. Vele telefoontjes vanaf 23 september hebben helaas nog geen resultaat opgeleverd. Of het wordt gelogd of geeescaleerd, maar mijn tweede box doet het nog steeds niet. Ook on demand werkt niet meer. Via kanaal 999 is alles in orde. Wie kan mij helpen. Misschien iemand van UPC van het Webcare team?

Bij voorbaat dank
 
Ik denk inderdaad dat jou 2de box is afgesloten, waardoor je beeld weg is.


Lijkt mij even bellen, en dan moet UPC de 2de box registreren en werkt alles weer.
 
davy16 zei:
Dat is ook mogelijk, naar Nesta-upc of naar Jordy-upc

Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik Nest of Jordy benaderen? Heb niet zoveel ervaring met dit forum namelijk. Overigens las ik ook dat iemand schreef om even te bellen en dat de box dan weer geregistreerd zou worden. Daar ben ik helaas dus al vanaf 23 september mee bezig. Het wil jammer genoeg niet vlotten. Alvast voor dank voor alle geboden oplossingen en meedenken.
 
Je gaat hierboven naar MIJN BERICHTEN en daar staat ook ergens Nieuw bericht.


Vervolgens zet je bij aan Jordy-UPC of Nesta-UPC en ga je tikken


Succes
 
Dank voor je hulp Davy. Wordt gewaardeerd hier.
 
Ja dank, het is gelukt. Berichtje is verzonden.

Dank voor je hulp.
Groet hier vanuit Amsterdam
 
eduardo zei:
Ja dank, het is gelukt. Berichtje is verzonden.

Dank voor je hulp.
Groet hier vanuit Amsterdam
Alstublieft, en hopelijk is het probleem snel opgelost.

Misschien wil je ons op de hoogte houden??
 
Terug
Bovenaan