Omzetting naar ander abonnement .. ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanhaze

Forum Gebruiker
Berichten
67
Hoi allemaal,

Ik heb op dit moment "Alles in 1 Extra" pakket maar wil overstappen naar "Connect en Play Complete" pakket.

Ik log dus in op mijn Ziggo account en ga naar omzetten abb
Vervolgens zie ik helemaal niet deze optie erbij staan, alleen maar keuze uit nog meer zenders bla bla bla.

Voordat ik ziggo support mail en dagen kan wachten op antwoord:
Weet iemand hoe te handelen ?

BVD !

Rob.
 
Topicstarter
Topicstarter
vanhaze

vanhaze

Forum Gebruiker
Berichten
67
Yep, inmiddels gedaan:

Geen enkele keuze in het menu die betrekking heeft op WIJZIGING bestaand abb.

Goeie service Ziggo !

:evil::evil::evil::evil::evil:
 

Boxie

Forum Gebruiker
Berichten
245
Klopt, daar liep ik ook tegen aan.
Ik heb toen gebeld, en abbo veranderd.
Misschien dat het na de omzetting wel weer mogelijk is om via mijn ziggo je abbo aan te passen.
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Berichten
12.357
Hoi allemaal,

Ik heb op dit moment "Alles in 1 Extra" pakket maar wil overstappen naar "Connect en Play Complete" pakket.

Ik log dus in op mijn ziggo account en ga naar omzetten abb
Vervolgens zie ik helemaal niet deze optie erbij staan, alleen maar keuze uit nog meer zenders bla bla bla.

Voordat ik ziggo support mail en dagen kan wachten op antwoord:
Weet iemand hoe te handelen ?

BVD !

Rob.

Je kunt gewoon via deze link je pakket bestellen volgens mij:
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/complete/

Je krijgt tijdens het bestelproces de vraag of je al abonnee bent en daar vul je gewoon je gegevens in. Op genoemde pagina staat ook een link "al Ziggo klant?" Dan komt een popup met mededeling dat je als bestaande klant ook via deze link kunt aanmelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan