• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Omzetting abbo, prima geregeld.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Maurice65
  • Startdatum Startdatum
M

Maurice65

Naar mijn beleving is UPC goed bezig. Bij iedere provider is wel eens wat en over het algemeen zullen mensen met een negatieve ervaring eerder geneigt zijn hun ongenoegen te delen. De grote tevreden "massa" zul je niet zo snel horen en dat vind ik soms jammer. Ik ben zelf erg tevreden, heb nooit technische problemen en UPC komt netjes alle afspraken na. Internet snelheden werden en worden ook stipt gehaald. (Althans bij mij) Gisteren mijn abbo gewijzigt van 50mb naar 120 mb (alles in 1 power pakket) en binnen 2 uur was het al werkend. En precies 120 Mb/s. :)

UPC, ga zo door :angel:
 
Ik heb ook mijn abo gewijzigd van 50 naar 120 Mb, verder niks. Maar zag in de bevestiging die ik kreeg, toch 25 euro apparatuurkosten, terwijl alleen de snelheid verhoogd is, en de apparatuur hetzelfde is gebleven. Ik heb al gebeld met de HD en die zeiden, dat die bevestiging niet klopte en dat ik de volgende factuur moest afwachten of inderdaad deze kosten opgevoerd gaan worden. IK denk van wel...........
 
Ik ben ook al vele jaren klant bij UPC en naar volle tevredenheid moet ik zeggen. Verder heb ik wel eens een vraagje aan de HelpDesk en wordt altijd keurig te woord gestaan. Heb in al die jaren 2x een monteur thuis gehad. 1x mijn Mediabox was defect, nam niet op. En een keer slecht signaal. En niet met een kluitje in het riet gestuurd. Bij de meeste verhogingen van Abbo ben ik mee gegaan. Het is dan gelukkig altijd goed gegaan. 1x is met het overzetten van het abbo mijn telefoon (geheim nummer) was niet mee gegaan. Ook dat is later opgelost. Waar mensen werken kan wel eens een fout gemaakt worden. We zijn niet allemaal perfect. Grote klasse UPC, ik blijf lekker bij jullie. :laugh:
 
Ja hier ook louter tevredenheid. Nieuwe TV, en vroeg in de winkel op ik CI+ module kon krijgen, naast mijn box die ik al heb, om te kijken wat ik handiger vind. Geen probleem, kreeg zo de module mee, wel tegen meerprijs van 4 euro, maar niet 25 euro eenmalige kosten, weet niet of dat bij bestelling via MijnUpc wel zo was geweest..(?).

Tipje>> als je bij de Upc-winkel bent, vraag om de grote plastic tas, die zijn STERK en groot. ;D
 
Ik zou denken dat als je de boel ophaalt of ruilt in de UPC shop, dat je dan niet hoeft te betalen aangezien er niet zoveel verstuurd wordt. Vroeger betaalde je dat natuurlijk al helemaal niet.
 
Ja maar je kan ook zeggen >> ik hou een man daar bezig voor 10 minuten, das duurder voor hen dan dat ik het via mijnUpc doe? Nouja zal wel onder service vallen dit, gelukkig is Upc (nog) niet in de fase dat ze elke euro pakken, ze zouden kunnen zeggen ook in de winkel betaal je maar lekker 25€.
 
Het is natuurlijk gewoon een boete voor het moeten versturen van nieuwe apparaten.
 
Kreeg een factuur van €154,00 bij het overstappen.
Je kan niks controleren. tv en internet gedeelte op je factuur wordt op een hoop gegooid.
Waar betaal wel voor en waar betaal je niet voor, geen specificaties.
Alles wat UPC heeft (tv en internet) staat er bij maar geen bedrag.

Prima geregeld UPC. :(
 
Dat heb je toch ook besteld in een pakket?

Check even de data en tel hoeveel dagen je in rekening krijgt; dan kan je uitrekenen wat je per maand betaald.
 
Terug
Bovenaan