M
mammaduck
Affijn, het is dinsdag en de monteur dient te verschijnen tussen 8.00 en 13.00 uur om mijn digitale telefonie te installeren. Om kwart over 1 nog geen monteur gezien dus toch maar eens bellen met UPC.
"Mevrouw deze opdracht is vorige week door ons geannuleerd" krijg ik te horen. "Hoezo geannuleerd en waarom krijg ik daar geen bericht over?" vraag ik. Dat was echter in het systeem niet na te kijken.
Geweldig... hele morgen wachten voor niets. Na enig heen en weer gepraat wat ik jullie zal besparen, blijkt dus dat de opdracht is gecancelled omdat het voor bestaande klanten niet mogelijk is om over te stappen van priority naar digital.
De klantenservice van UPC en hun communicatie naar de klanten toe verdient duidelijk geen prijs. "Prutsorganisatie" zoals genoemd in de post van paul cobben is nog zacht uitgedrukt. Klachtenbrief richting UPC is inmiddels onderweg.
"Mevrouw deze opdracht is vorige week door ons geannuleerd" krijg ik te horen. "Hoezo geannuleerd en waarom krijg ik daar geen bericht over?" vraag ik. Dat was echter in het systeem niet na te kijken.
Geweldig... hele morgen wachten voor niets. Na enig heen en weer gepraat wat ik jullie zal besparen, blijkt dus dat de opdracht is gecancelled omdat het voor bestaande klanten niet mogelijk is om over te stappen van priority naar digital.
De klantenservice van UPC en hun communicatie naar de klanten toe verdient duidelijk geen prijs. "Prutsorganisatie" zoals genoemd in de post van paul cobben is nog zacht uitgedrukt. Klachtenbrief richting UPC is inmiddels onderweg.