P
paulcobben

Ik ben reeds jaren bij UPC en tot nu toe een tevreden klant (zolang je ze maar niet nodig hebt, de helpdesk of sales).
Nu maken ze reeds enige tijd reclame voor Digitale Telefonie, dus ik dacht dit even aan te vragen.
Op dit moment heb ik Chello Classic en Priority Telefonie.
Ik heb op hun website gezocht naar een formulier om de telefonie om te zetten naar digitaal.
Dit kan je er niet vinden. Toen diverse malen met de helpdesk gebeld en steeds krijg ik het zelfde antwoord.
UPC kan digitale telefonie niet leveren aan bestaande UPC klanten. De nieuwe klanten gaan voor bestaande klanten en ze weten nog niet wanneer ze dit aan bestaande klanten kunnen gaan leveren.
Ze adverteren wel met een aanbod van €4,95 euro voor de 1e 6 maanden. Ik vind dit een ernstige vorm van misleiding.
Ik ben zwaar teleurgesteld in UPC. En ben ook aan het orienteren voor andere aanbieders.
Ook hun FUP-policy voor Chello sucks.
Groeten,
Paul Cobben
